Waarschijnlijk heeft hij met spelen in de wei zijn knie wat te ver doorgestrekt, was een tijd terug de uitslag.
Hij heeft daarna weer een tijd goed gelopen en ik was hem weer rustig aan gaan rijden en dat ging perfect.
En na een tijdje liep hij ook weer richting oude nivo.
Alleen toen de bak gesproeid was, gleed hij een beetje uit, maar struikelde erna en het was weer mis.
Het is niet dat hij echt kreupel is, maar hij maakt net zijn pas niet goed af, dus verkort een beetje de lengte van de pas.
Hij staat dus al weer een hele tijd op rij rust, in de wei komt hij nog wel.
Nu is er van de week een magnetiseur geweest, deze heeft bij Kawa al eens vaker de goede conclusies getrokken ipv de DA.
Hij zei dat hij dacht dat Kawa wel weer goed ging lopen, hij kreeg door over een week of 2.
Maar dat hij wel verwachte dat hij niet meer terug de sport in moest.
Nu had ik voormezelf al besloten te stoppen met wedstrijden, dit omdat ik zelf ook vond dat het voor Kawa vrij zwaar is om op Z nivo te lopen.
En ik allang blij was met 1 wp. En heb daarom in de winter niet gestart.
Van de zomer had ik me voor een wedstrijd of 3 opgegeven, maar daar had ik ook al weer spijt van, maar door de vogelpest, vielen deze uit en vond dat niet eens erg.
Dus nu hoop ik dat de magnetiseur (weer) gelijk heeft en dat ik als de dazen weg zijn lekker naar het bos kan.
Kawa heeft ook al heel erg veel zijn uiterste best gedaan de afgelopen jaren, dus lekker relaxen in het bos, heeft hij wel verdient