Waar is jouw paard helemaal gek van?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:29

Banaan! wat ie ook lekker vindt is van die zoute stokjes, die bruine (die je vaak op feestjes ziet Haha!)

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:01

Ach , als ik iets te snoepen bij me heb kijk ik vaak ook wel even wat Rena lust , het is toch al zo'n bangepoeperd voor alles wat ze niet kent , dus dat is alleen maar voor goed voor haar , met zoveel mogelijk ''rare'' dingen kennis maken.

Ik heb geprobeerd : aardbeien (vindt ze maar niks) , watermeloen (sopt ze heel voorzichtig op , ze neemt net een flintertje tussen haar lippen en blijft zo doodstil staan , met alleen wat bedenkelijk soppende lipjes af en toe Haha! ) , naturel chips (mwoah , gaat wel , wel interessant. De eerste die ik haar gaf daar was ze echt bang van , rare pony Haha! inmiddels heeft ze sinds ik haar heb een stuk of 5 chipjes op) , sla en andijvie is ze ook niet enthousiast over , soms vindt ze het lekker en soms hoeft ze het gewoon niet als ik het weer eens probeer , ik heb pas een plasje sinaasappelsap
in haar net lege voerbakje gedaan , dat vond ze wel wat ! Vingers aflikken
Ze vindt sinaasappels en mandarijntjes ook best lekker Lachen

Banaan daar begint ze geeneens aan , terwijl haar vroegere buurman (Fjord) er behoorlijk wezenloos van was *LOL* .

Pepernoten vindt ze het einde , maar die zijn er niet vaak en dan krijgt ze ook nog eens zelden er 1 , ik moet toevallig net een zakje gehaald hebben voordat ik naar haar toe ga..en dan nog vind ik het een niet verstandig iets om te voeren. Maar omdat ze er zo gek op is krijgt ze wel een enkeling die niet te rond is Lachen

Beschuitjes en crackers vindt ze ook prima hoor , dat gaat er enthousiast in

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:10

sinaasappels vindt bimmezs heerlijk, ze staat dan echt lekker te soppen, en te kwijlen!

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:19

Arti & Levi zijn gek op appels, wortels, brood, kersen, sinaasappels etc...paardensnoepjes gaan er ook wel in, alleen vergeet ik die meestal gewoon te geven...hihi

Tancreda4

Berichten: 24064
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:24

Tja, echt bijzondere dingen krijgt Genderose niet te eten. Maar wortelen, dat vind ze heeeeeeeeeeeeerlijk! Dat krijgt ze niet zo heel vaak, en als ze ze krijgt, is ze opeens niet meer zo voorzichtig met aanpakken, en het niet bedelen is opeens dan vergeten Haha!
Rozebottels vind ze ook lekker!
Eigenlijk vindt ze al het paardenvoer lekker. (behalve lijnzaad). Maar wortelen daar doet ze bijna een moord voor Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:57

Magic is eigenlijk gek op al het soort eten Vingers aflikken

Wortels, bruin brood, appels. Verder ook haar krachtvoer en kuil. Maar ik denk dat de MUESLI overal van wint. Wat is ze daar gek op.

Banaan schijnt ook erg goed te zijn, maar dat wil mevrouw niet

Anne_GTI

Berichten: 18205
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 01:36

Appels, suikerklontjes, pepermuntjes, wortels en een biertje gaat er ook vlot in.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 10:11

Jur krijgt echt bijna nooit dingen die niet voor paarden bestemd zijn. Eten is haar grote passie en winterpenen en brokjes/muesli/slobber ga zo maar door, zijn allemaal even lekker. Als ik haar eens iets geef omdat ze bedelt, vind ze het vaak niet eens lekker. Bijv. stukje brood met nog wat kaas ertussen.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:55


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 00:09

starlight flipt helemaal als ik met een banaan aankom Haha!
daar doet ze echt alles voor *LOL* zo lief
aardbeien gaan ook nog wel en peertjes en appels natuurlijk. Soms een kers (zonder pit natuurlijk) gaat er ook wel in

m&m's vind ze wel lekker. handen likken vind ze lekker (likblok niet Verward )
paardensnoepjes gaan ook wel, maar zoete dingen vind ze lekkerder

en slobber vind ze ook leuk, heel de stal zit er altijd vol mee Haha! ze zelf trouwens ook, heel dr neus is 'ondergesopt' in de slobber *LOL*

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 09:20

Marco wordt eigenlijk al helemaal gek als ik al met iets eetbaars aankom, maar aardappelpuree en bier heeft hij toch wel erg graag......

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:24

De likits van de paardendrogist, die verslinden ze in een uur.

En sindskort de bananen snoepjes van Subli, met dank aan Sibold die het zakje gegeven heeft. Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:06

Soraya is helemaal gek van haar slobber, als ze je aan ziet komen met de slobber dan hinnikt ze heel de tijd naar je tot dat het eindelijk in haar bak ligt Lachen

Sla vind ze ook erg lekker, als ze dat heeft gehad en ze heeft het op krijg je constant kusjes omdat ze meer wil Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:08

Okkie interesseert zich eigenlijk niet zo veel voor eten, die speelt liever. Maar als er iets is wat hij echt heerlijk vind dan zijn het wel mandarijntjes. (of de koekjes van de hond Lips are sealed )

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:11

Zilvia is heel kieskeurig, maar Sandra neemt van bijna alles wel een hap, zolang het eetbaar is, is zij er gek op Haha!:D