Het belangrijkste nieuws: Mijn vriend en ik zijn getrouwd op Zanzibar. Dit was wel een aparte ervaring, een wel heel vreemd opgestelde verklaring in gebroken engels voorlezen (en niet lachen). We hebben een jongen van straat gepukt en fotograaf voor een dag gemaakt. Dus binnenkort wel foto's. Toen we terugkwamen in ons hotel/ resort wachtte ons nog een verassing. We kregen de honeymoonsuite gratis voor de nacht en bovendien cake (met " congratulations Verbruggen en Eline" (mijn voor en mijn achternaam, mijn vriend kwam er niet aan te pas) en champagne.

Daarna hebben we 4 dagen fantastische safari gehad in Selous, het zuiden van Tanzania, ook hier kregen we gratis de honeymoonbanda toegewezen, deze met warme buitendouche in de jungle. Erg gaaf!
Daarna werd het minder leuk. In het zuiden van Tanzania werd een lokale bus waarmee we reisden door bandieten met pistolen beroofd. Er is hierbij een aantal keer geschoten, ook in de bus. Gelukkig is er niemand gewond geraakt. Door een wonder hebben we niet alles afgegeven (wel tas met camera etc en een portemonnee met ons dagbudget, en horloge en oorbellen van mij) maar hadden we nog het meeste van het geld en onze paspoorten. Wel een schokkende ervaring.
Hierna hebben we onze (naar nog meer afgelegen plaatsen) plannen gewijzigd en zijn we na 2 nachten duur hotel met zwembad en Friends op tv, teruggegaan naar Zanzibar. Voor matemwe hadden we geen geld meer, dus zijn we hier terecht gekomen.

Fijne plek maar ik kon me toch niet meer helemaal ontspannen.
Kortom: best fijn weer veilig thuis te zijn. Volgende keer ijsland ofzo[/img]