Er was een paard genaamd Zensation op manege de eenhoorn, de eigenares heet jepsica op bokt, die mocht ik weleens poetsen. Alleen poetsen hoor maar het voelde zo speciaal ... Nu is Zensation weg en mis ik haar elke dag... Dit moest ik even kwijt.
Laatst bijgewerkt door isarosa op 11-12-10 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja hoor, waarom zouden we dat niet begrijpen dan? Ook zonder rijden kan je een band met een paard krijgen.
isarosa
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-10 12:09
Ja. Gelukkig.
isarosa
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-10 12:09
o0eefje0o schreef:
filmpje doet het niet
Je eigen avatar doet het ook niet hoor.
KletsKoekje
Geplaatst: 11-12-10 13:46
isarosa schreef:
o0eefje0o schreef:
filmpje doet het niet
Ja duss..??? Wat maakt dat uit. Het gaat er toch om dat jij een filmpje plaatst in je topic, die het niet doet. Hoef je niet gelijk te 'katten'
Aukelizzy
Geplaatst: 11-12-10 19:45
Ik snap best dat je een band krijgt met een paard dat je alleen maar poetst. Sommige paarden voelen nu eenmaal speciaal... Maar je moet niet zo katten op je mede Bokkers... Is niet zo aardig..
Zensation staat niet zo heel ver weg hoor. Misschien kan je aan je mama of papa vragen of zei je een keer naar berkhout kunnen brengen dan kun je Zensation weer lekker poetsen.
Girassol
Geplaatst: 12-12-10 14:29
Je kan zeker een paard speciaal vinden en je eraan hechten ook al poets je het paard alleen maar. Jammer voor je dat 'ie nu weg is, maar zoals ik begrijp uit de reactie van jepsica kan je hem nog op zoeken dus als ik jou was zou ik dat zeker doen En een beetje aardig blijven voor de andere bokkers
isarosa
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-10 17:13
dat is waar... sorry
SweetMellie schreef:
isarosa schreef:
Ja duss..??? Wat maakt dat uit. Het gaat er toch om dat jij een filmpje plaatst in je topic, die het niet doet. Hoef je niet gelijk te 'katten'
Helemaal niet raars aan hoor Ik kan me heel goed voorstellen dat je het paard mist. Maar ik zie dat de eigenaresse hier ook gereageerd heeft, misschien zou je eens op bezoek kunnen gaan