Dit keer zonder haar vriend Laiser, die had ze voor het gemak thuisgelaten

Nadat ze Helion grondig bestudeerd had (wat is ie klein en wat is ie lief

En omdat Helion de beroerdste niet is, vond ie dat natuurlijk prima.
“Heeeeeeyyy, een ander mensje, daar mag ik vast wel lekker bij sloffen, ik zal het eens fijn rustig aan gaan doen vandaag.”
Nee dus

En dat was niet tegen dovemansoren gezegd: de grote Pats-Boem-show was van start en terwijl Mickey driftig haar best deed om het kleine monster op tempo te krijgen ~~}> , vond het “slachtoffer” het hoognodig om ook iets van zich te laten horen.
“Ja hoor eens, als zij meteen bij de eerste stap al begint te miepen dat het sneller moet, dan hoef je natuurlijk niet van mij te verwachten dat ik dat allemaal over m’n kant laat gaan. Ik heb ook m’n trots en zal haar eens even laten voelen hoe ver ik m’n kont de lucht in kan gooien”.
En aldus geschiedde

Na wat gesputter van schimmelkant en wat gemopper van berijderskant hebben ze het uiteindelijk op een accoordje gegooid, wat er best leuk uitzag.
Kijk en huiver

En als afscheid natuurlijk nog even kroelen:

En ook nog een foto met z’n eigen baasje:

De rest van het commentaar laat ik graag aan Mickey over, ik denk dat ze vast wel iets te vertellen heeft over bijv. de verschillen tussen het rijden op een groot elegant paard en een paadje uit de compacte middenklasse