Zomer > Ponykamp/trainingsweek met eigen pony (vragen!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Zomer > Ponykamp/trainingsweek met eigen pony (vragen!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 19:08

Hallo bokkers!
Ik ben rustig een beetje aan het rondkijken of ik niet een keer is op ponykamp/trainingsweek kan met mijn eigen pony. Ik word altijd zo enthousiast van alle foto's en verslagen van andere Trainingsweken etc.
Lijkt me zo gezellig om met een groep mensen met allemaal een eigen pony lessen te volgen , buiten te rijden , zwemmen en mischien nog ergens met een cross terrein :)

Alleen ben hier helemaal groentje in... Hoe gaat dit in zijn werk? Hoeveel geld is redelijk? Ervaringen ?

En welke en waar? (Ervaringen ook zeer gevraagt) in de provincie Drenthe of Groningen graag.. Of iets daarbuiten ,maar neem aan dat het in DR en GR ook moet lukken ?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:29

wij organiseren ponykampen bij ons op stal eigen pony meenemen mogelijk.

2x per dag rijden: 1x in de bak dressuur/springen, buitenrit, zwemmen met de pony's, picknick, dagtocht enz enz....

delerium

Re: Zomer > Ponykamp/trainingsweek met eigen pony (vragen!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:08

BRT -> MA

Watermeloen

Re: Zomer > Ponykamp/trainingsweek met eigen pony (vragen!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 12:40

Mini-Manege Hippago, daar ben ik nu 3x geweest. Je maakt alleen geen buitenrit, wel dressuur en springlessen, en een les naar keuze. Je krijgt er supergoed les. :) www.hippago.nl