Ok, ik ben te voorzichtig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:01

Ach de afgelopen 4 maanden heb ik alleen de weekenden kunnen rijden vanwege mijn stage. nog 1 maand en dan begin ik weer. Dus dan mag ze niet zeuren. Ze heeft genoeg rust gehad! Knipoog

Nee het liefst reed ik elke dag en dan ook uren. Maar ja geld en tijdgebrek........

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:11

ik kan alleen maar zeggen die mensen zijn gek en je zorgt super voor je paardje OK dan! OK dan!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:33

Niks mis mee!
Heel normaal wat je doet, en je moet toch doen wat je zelf het beste vindt! Laat de rest maar lekker kletsen!
Jouw paardje heeft het in ieder geval goed!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:56

Nouvel schreef:
Niks mis mee!
Heel normaal wat je doet, en je moet toch doen wat je zelf het beste vindt! Laat de rest maar lekker kletsen!
Jouw paardje heeft het in ieder geval goed!
helemaal mee eens!lekker doorgaan zo hoor meissie! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:13

nee hoor ze is drie ik vindt dat je hel juist heel goed aanpakt en het is je eigen paardje je wilt er nog zolang zelf plezier van hebben!!!

Je bent prima bezig! OK dan!

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:53

een meisje wat ik heb leren kennen op paardenkamp heeft zelf 2 paarden, en ze zegt dat ze jumping rijd en blablabla en dat ze heel veel wint enzo, maar ze kon echt niet rijden op kamp, en nu vertelde ik laatst dat ik een paard krijg (zaterdag 2 aug, morgen Haha!) en dan doet ze zo van 'ah wa ga je er mee doen, wedstrijden?? enz enz, en dan stoeft ze over haar paarden... en ik zei dat ik gewoon recreatieruiter wil zijn en dan zei 'ocharme et beestje' en ik zei dat ik gewoon het bos in wil en af en toe wat springen en gewoon rijden en zei weer 'ocharme et beestje' jij gaat je paard kapot rijden, en paard moet minstens 1x in de week springen, en ik zei dat Breezer 80cm kan, en zei lachte me dan uit, hahaha als je je paard niet kapot wil rijden moet je minstens 1m springen, ik spring 1m10... anders krijgt ie hoefkatrol enz... grrrrrrrrr van dat soort mensen krijg ik het wel hoor... Boos!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:31

Ik vraag me af waar die mensen zich mee bemoeien. Een jong diertje gaat zich nogal snel vervelen in het werk en dan is afwisseling juist belangrijk en niet te lang rijden zodat het niet eentonig wordt. Laat staan hoe het met de gesteldheid van de botten/spieren/pezen en geestelijke ontwikkeling is. bah bah. Ga lekker je gang met je paardje!

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:21

batje schreef:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik bij het lezen van je berichtje dacht:
jeetje.. een heel uur les na een half uur erheen lopen met een driejarige!
Ben dus nog erger dan jij Knipoog


Ik dacht precies hetzelfde! *LOL*

Maar gewoon op deze weg doorgaan hoor, laat anderen maar kletsen. Bovendien is met 'te voorzichtig' zijn niet zo veel mis,met te onvoorzichtig zijn wel!
Succes met je paardje! OK dan!