Nu 5 weken niet meer rijden :'(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Nu 5 weken niet meer rijden :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 11:11

Zaterdag was de manege voor het laatst open, en heb ik de laatste keer in de les gereden. Boos! Nu is de manege voor manege pony's dus tot en met 24 augustus gesloten, dat betekend dat ik pas de 30ste weer ga rijden Huilen

Ik zal af en toe hier en daar wel een keer gaan rijden zo zou ik nog een keer bij een vriendin op de manege een keer gaan rijden, en bij een vriendin bij haar verzorgpony's, maar dan nog, ik mis Dundee nu al Huilen Ik was echt zo ver met haar gekomen in de afgelopen weken... ik zal na de vakantie vast weer helemaal overnieuw moeten beginnen, helaas.... maar weinig aan te doen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:13

Ah, das jammer.
Maar de pony's hebben wel lekker vakantie nu!

Staan ze op het land ofzo in de vakantie tijd?

Gelukkig heb je wel nog je verzorgpaarden!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:17

ahhhhhhhhhh die weekjes zijn zo voorbij joh!!
en ze hebben nu lekker vakantie!!!

Dag lieve mama...

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 11:18

nee Feetje ik heb geen verzorgpaardjes, maar dat maakt niet uit, ik blijf deze vakantie lekker doorzoeken....

Ja alle, pony's en de paarden staan op 2 aparte grote weilanden.. Daar blijven ze tot en met 24 augustus staan en dan pas worden ze weer terug gehaald.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:10

ja jammer he dat de manege dicht is ... maar als de manege weer open is kunnen we beginnen met het laten afvallen van de paarden en de pony's want ja 5 weken alleen maar gras dan weet je het al Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:22

Wouw, het is natuurlijk heel rot voor jou... maar wat super zeg, ik heb nog nooit gehoord dat een manege sluit om zijn pony's rust te geven. Hier kunnen nog een hoop manege's een voorbeeld aan nemen!!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:40

Ach, zo erg is het toch niet.. die beesten verdienen ook rust!

kiek
Berichten: 45
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:16

Hoi , helaas voor jou dat de manege dicht gaat
Maar hoe zou jij het vinden als je nooit geen vakantie hebt ?
Dat hebben de paarden en pony's echt wel nodig hoor,na weer een jaar lang rondjes lopen en en af en toe een sprongetje!
Bij ons is de manege ook twee weken helemaal gesloten,en daarna gaan ze nog een week op ponykamp!
Alleen voor de pensionklanten is het open!
Gelukkig heb ik een eigen paard,maar ook die heeft een maand vakantie gehad!
Joh het is zo voorbij drie weken,effe doorbijten!
Na de vakantie kunnen zowel jij als de manege paarden en pony s er weer tegen aan !
Ik persoonlijk vind dat alle maneges dit in moeten stellen,deze dieren verdienen hun vakantie! OK dan!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 17:31

Nou, niet 1 keer in het jaar.. maar het mag wel vaker gebeuren teminste.. op de manege waar ik heb gereden hadden de paarden nooit 'vrij' alleen als ze kreupel waren voor een langere tijd maar meestal gingen ze dan naar de slacht. Echt niet normaal bij ons reden ze op een dag wel meer dan 3 a 4 uur..

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 17:34

Cinzano schreef:
Wouw, het is natuurlijk heel rot voor jou... maar wat super zeg, ik heb nog nooit gehoord dat een manege sluit om zijn pony's rust te geven. Hier kunnen nog een hoop manege's een voorbeeld aan nemen!!


Ik hoor juist van wel meer maneges die dat doen. Onze manege sluit ook voor 3 weken, kunnen de paardjes lekker 3 weken op t land staan. Lachen

*geen onderschrift*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:03

De manege waar ik altijd heb gereden deed dit ook. Zogauw de basisschool vakantie had dan waren de lessen afgelopen. Dan gingen de pony's nog wel een week mee op ponykamp (dus echt naar een andere locatie) en daarna gingen ze ook voor de rest van de zomer op de wei en pas als de scholen weer begonnen, begonnen ook de lessen weer.

En ach die paar weekjes zijn toch zo voorbij??

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 19:37

ja misschien wel Tong uitsteken maar ik zit hier af te kikken Tong uitsteken

Tuurlijk verdienen die beestjes rust!! En vind het eigenlijk ook heel goed dat ze zo dicht gaan, toppie ! Maar vind het voor mezelf niet zo leuk Boos! Maar ik houd mezelf wel bezig Tong uitsteken'

Als de manege weer open is, gaan fleury en ik trouwens proberen of we met zijn tweeen een buitenrit mogen maken. Ik denk dat het wel mag, wij lopen daar al heel erg lang rond (ik 6 jaar en fleury 7) we kennen de bossen daar op onze duim, bovendien zijn we allebei tegen die tijd 17 (terwijl 16 normaal de leeftijd is waarop dat mag) Dus dat moet lukken.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:50

idd het is toch heerlijk voor die paarden en ponys dat ze een paar weekjes vakantie hebben..
dan moet jezelf maar wat meer gaan winkelen en dat soort dingen Tong uitsteken Schijnheilig

ONDERSCHRIFTLOOS

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:53

Ja, het is wel lekker voor de pony's dat zeker maar ik kan al meer dan 3 weken niet rijden want ik was de hele tijd op vakantie. Ben gisteren net terug gekomen en nu kan ik nog niet rijden :'( Maar Lan moet van mij nu rusten nu ik haar hoofdje heb gezien Boos!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, Mark0919, Riviera87, Vagabondo en 39 bezoekers