Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:het probleem is dat ze willen kijken of mijn paard in hun kudde past, het is om de hoek, dus kan altijd en elke dag gaan kijken
dominiquesr schreef:het probleem is dat ze willen kijken of mijn paard in hun kudde past, het is om de hoek, dus kan altijd en elke dag gaan kijken. Ik was er ook op tegen, zou het eigelijk ook niet willen, maar als ik het toch zou doen.. het hele bedrag laten betalen of niet ?..
dominiquesr schreef:het probleem is dat ze willen kijken of mijn paard in hun kudde past, het is om de hoek, dus kan altijd en elke dag gaan kijken. Ik was er ook op tegen, zou het eigelijk ook niet willen, maar als ik het toch zou doen.. het hele bedrag laten betalen of niet ?..
dominiquesr schreef:Ja.. jeetje nu zit ik echt te twijfelen... ik weet het gewoon niet. morgen komen ze nog een keer kijken, maar denk dat ik ga zeggen, dat ze hem koopt voor het hele bedrag, na een week mag ze hem terug brengen 'in de oorspronkelijke staat'

Citaat:'in de oorspronkelijke staat'

)
.