Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en iets te dik, maar heel braaf en zo'n lief koppie en (persoonlijke voorkeur) mooie compacte bouw.
op Fitzy.
en ik durfde eigenlijk niet eens goed te bellen omdat ik al zeker wist dat hij of al weg zou zijn, of veel te duur, of anders gewoon niet wat ik zocht.
) en na een bezoek wisten we dat ie absoluut WEL was wat we zochten en we waren alledrie helemaal
!
ondanks zijn streken ben ik nog steeds hardstikke gek met hem...maar af en toe }>
!))$% van een eigenaar, ben ik gestopt en gaan zoeken naar een eigen paard.
. dag daarna gebeld om te zeggen dat we haar namen, wat bleek paardje verkocht. ik ontroostbaar, zijn we een stukje gaan rijden met de auto. komen we en wei tegen met een Haf + veulen tegen. die mensen zaten buiten du sm'n moeder stapte er gewoon op af, vroeg of dat dier een merrie was en of ze te koop was. dat was allebij het geval. de dag daarna wezen kijken en de afspraak gemaakt met die man dat ik een maand mocht komen kijken bij haar om te kijken of ze iets voor me was en uiteindelijk heb ik haar gekocht.
en meteen gekocht.
Het was ee driejarige halve welsh cob, merrietje en bepaald niet goedkoop, kon stappen en darven en daar bleef het bij.
!

Keus was niet moeilijk. Dus toen wilden we het halster omdoen, en IJsco?... ECHT NIET renneeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh dus we moesten haar nog vangen ook. Dat was het begin van een periode met een Fjord met een supereigenwijs karakter maar het liefste koppie ooit.