Was gezellig een bosrit aan het maken ,Quint schrok van het paard naast me ,draaide om en kwam met zijn benen in het gaas naast het bospad....ik schrok me rot en wilde net van hem afspringen toen hij zich lostrok.(had gelukkig niets aan zijn benen)
Ik glijd uit het zadel en hoorde knak

Op naar het Ziekenhuis en jawel hoor!!!!! Sleutelbeen gebroken.Nu rijd er al 6 weken iemand anders op Quint(heb een Tinker die dus echt wel 4a5 keer per week moet lopen anders is het een bommetje).
Vandaag opnieuw naar het ziekenhuis foto’s genomen en wat ik al vermoedde ……mijn sleutelbeen zit nog niet echt aan elkaar dus 8 September weer terugkomen……
Ik kan dus de komende weken nog niet rijden,heb het wel gevraagd aan de dokter maar hij adviseerde om echt heel voorzichtig te zijn.
Ik baal wel zo ongelooflijk nu,ik dacht toch eindelijk weer eens te gaan rijden,ik word er een beetje moedeloos van…
Quint kan er ook niets aan doen maar toen ik daarnet effe buiten was(bakse koffie

Heeft een van jullie zijn sleutelbeen al eens gebroken en wanneer zou ik weer normaal kunnen rijden(kan er wel op gaan zitten en me laten vervoeren door hem ,maar aangezien hij niet de makkelijkste is gaat Quint daar van profiteren)