het zijn kinderen uit een weeshuis in polen
Tijdens de opening van de nieuwe kampeerboerderij hebben annelies en ton pennings (eigenaar kampeerboerderij) om geld gevraagd zodat ze kinderen uit polen hier naar toe konden halen..
vandaag waren ze wat in het dorp wezen doen en een ijsje wezen eten.
Toen ze weer bij de kampeerboerderij aankwamen was ik net op eszelon aan het rijden (hassan is 1 hoefijzer kwijt dus die kon ff niet rijden). Toen we daar vanmiddag aankwamen kwam de zoon van de eigenaar naar ons toe en die zij dat de kinderen wel ff derop wilde zitten.. dus ik met eszelon en femke met hassen naar de speelwei en toen mochten de poolse kinderen erop.. sommige stapte aan de verkeerde kant op maja hoe zeg jij in het engels (kinderen kennen bijna geen engels) dat ze aan die kant moeten opstappen

toen was er een meisje die kende een beetje engels en die vroeg oe ze heten; dus ik zeg eszelon zij lachen want ze vond het een moeilijke naam haha..
daarna ff wat gedronken en zitten kletsen met 2 meisjes die dus wel goed engels kennen..
ze blijve tot volgende week woensdag en gaan een keer naar de efteling, beekse bergen madurodam enzo dus ze gaan zich zeker niet vervelen..
omdat het kinderen uit een weeshuis zijn dacht ik dat ze er een beetje anders zouden uitzien (rare kleding enzo) maar dat was dus helemaal niet ze hadden allemaaal een mobiel en sommige hadden hun stereotoren bij zich..
zaterdag avond is er een spooktocht en dan ga ik misschien ook mee doen (en femke=femke_L) misschein ook..
ik hoop dat de kinderen het naar hun zin hebben..
ow ja morgen komt er een kennis van de eigenaren die kent ook pools.. en die gaat ff eszelon zijn stamboek vertalen haha

heel verhaal maar we komen misschien ook bij hart van Nederland en we hebben vaak in de brabants dagblad enzo gestaan dus misschien dat iemand dat opgevallen is..

nou kweet niet of jullie het boeiend vinden, maar ik vind het in elk geval erg stoer dat annelies en ton dit voor hun regelen

daaaggg