Om 10 uur zijn we in de auto gesprongen om naar Culemborg te rijden. Daar aangekomen stond meneer te mokken in zijn stal omdat hij uit de wei gehaald was... * Grmbl, mij een beetje bij mijn eten weghalen he?? Grmbl

Bij het horen van zijn naam kwamen de oren wel naar voren, dat was toch wel fijn

Beenbescherming omgedaan, spullen dieerbij zaten ingeladen en daarna paard in de trailer gezet.. Het ging precies zoals ik verwachtte, echter, zeker weten doe je het nooit.. * Kom op vent, we gaan verhuizen* Hups, meneer zo de trailer in, geen seconde bewongen onderweg en helemaal droog toen we in Westmaas aankwamen..
Daar Winnie even op stal gezet, wat spullen uitgeladen en daarna naar de wei. Stukje tussen stal en de wei was errug spannend.. Jaikes, een sloot, jaikes, een stukkie plastic.. Ieks, dat is ook eng, een slang op de grond.. * Had bijna 600 kilo op mijn rug, maar vooruit

Winnie hebben we in de wei gezet waar hij even uitgebreid besnuffel en bekeken werd.. Hij heeft wat rake klappen uitgedeeld en wat rake klappen gekregen, maar uiteindelijk was het hele boeltje rustig en stonden ze met zijn 5en te eten van het gras.
Omdat ik al druk genoeg was heb ik geen

En nou is het tijd om te gaan genieten