HAHa duitse shabrakmode!!! Lelijk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:13

Afbeelding

Afbeelding

Zonder franjes, niet voor dagelijks gebruik. Dit was om even te kijken hoe het stond, maar wel erg mooi voor shows.

Smaken verschillen gelukkig!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:22

Kijk dit vind ik nou ook een mooi shabrak Ten eerste heeft niet iedereen zo'n shabrak (en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk!)b en ten tweede staat het super sjiek, helemaal als je hem gaat gebruiken voor eventuele shows OK dan!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:41

napoleon"]
[quote="haflingertje schreef:
Mensen met allemaal dezelfde spullen zijn pas SAAAAAAAI...


Zoals alle mensen die met zo'n shabrak rijden? Dit vind ik dus fantasieloos en alleen weggelegd voor mensen die echt een KWPNer rijden in de wedstrijdsport..........

Afbeelding

Oja en dan roze op je paard............. nee dank je, als we het dan toch over Barbie paarden en zuurstokken hebben Haha!
[/quote]

Wat heeft roze er nou mee te maken??? Dit vind ik wel een beetje een trieste opmerking.. waarom is de kleur roze anders dan lichtblauw? Als de een nou roze mooi vindt.. LAAT LEKKER GAAN!! heb je het paard wel eens beter zien lopen met een donkergroen sjabrakje?
Niet dat ik zelf met roze sjabrakjes rijdt ofzo.. dat ook niet, maar ik vindt dit een beetje vaag.. als een klein meisje nou een welshje heeft en roze helemaal te gek vindt.. dan is daar toch niets mis mee? Vroegen zeker teveel met barbiepoppen gespeeld of niet.. Verward

*sorry.. moest er even uit*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 07:44

Kyralovertje"]
[quote="napoleon schreef:
Oja en dan roze op je paard............. nee dank je, als we het dan toch over Barbie paarden en zuurstokken hebben Haha!


Wat heeft roze er nou mee te maken??? Dit vind ik wel een beetje een trieste opmerking.. waarom is de kleur roze anders dan lichtblauw? Als de een nou roze mooi vindt.. LAAT LEKKER GAAN!! heb je het paard wel eens beter zien lopen met een donkergroen sjabrakje?
Niet dat ik zelf met roze sjabrakjes rijdt ofzo.. dat ook niet, maar ik vindt dit een beetje vaag.. als een klein meisje nou een welshje heeft en roze helemaal te gek vindt.. dan is daar toch niets mis mee? Vroegen zeker teveel met barbiepoppen gespeeld of niet.. Verward

*sorry.. moest er even uit*
[/quote]

Gooi het er maar uit Meis Knipoog

Wat heeft roze ermee te maken?
Sommigen mensen hebben hier het over Barbiepaarden en ik vind een paard pas echt een Barbiepaard als er Roze op ligt, helemaal als je serieus genomen wil worden. Ik heb het dus niet over een klein meisje met een welsh....................(lees: kleine meisjes met Welshjes moeten uiteraard wel serieus genomen worden maar daar valt het minder op als je met roze rijdt!) Anders had ik het ook wel gehad over alle shabrakken in zuurstokkleur met een disney figuurtje erop! Ik neem aan dat een klein meisje op een Welsh ook niet een shabrak met franjes gaat kopen (ten eerste te duur en ten tweede niet in die maat te krijgen *geloof ik *)

We hadden het dus in dit topic niet specifiek over kleine meisjes, dit topic is toch ook niet gestart door een klein meisje of wel dan?

En wie heeft het erover dat je paard er mooier van gaat lopen, dat hoor je mij niet zeggen, dat maak jij er zelf van..................

En op je andere vraag te antwoorden, JA ik heb heel veel met Barbies gespeeld en heb er echt geen trauma aan over gehouden...........
*bedankt voor je bezorgdheid*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:56

napoleon schreef:
Kijk dit vind ik nou ook een mooi shabrak Ten eerste heeft niet iedereen zo'n shabrak (en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk!)b en ten tweede staat het super sjiek, helemaal als je hem gaat gebruiken voor eventuele shows OK dan!


Thanks ! Nadeel van dit sjabrak is trouwens wel dat de punten in z'n lies steken Haha! , aangezien Duncan een vrij korte rug heeft.

Wij rijden regelmatig shows met de grote koudbloeden en sjabrakken met pastelkleuren en zuurstokkleuren komen er echt niet op . Waarom denken jullie dat er zo ontzettend veel verschillende kleuren en motiefjes sjabrakken zijn? Omdat er zoveel verschillende smaken zijn natuurlijk, laat elkaar dus lekker !

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:07

napoleon schreef:
..O ja en dan roze op je paard............. nee dank je, als we het dan toch over Barbie paarden en zuurstokken hebben Haha!


Ik heb van de week (bij Krämer) het eerste halstertje gekocht voor voor mijn veulen; omdat het een merrie-veulen is, heb ik het in de kleur baby-roze gekocht Clown !! Voor zo´n ienie-mini veulen vind ik dat zo lief staan OK dan! !!

Haar volgende halster wordt zeker geen roze hoor Knipoog , is ze nu dan toch een beetje Barbie paard Haha! ??

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:08

Sterre schreef:
Ik heb van de week (bij Krämer) het eerste halstertje gekocht voor voor mijn veulen; omdat het een merrie-veulen is, heb ik het in de kleur baby-roze gekocht Clown !! Voor zo´n ienie-mini veulen vind ik dat zo lief staan OK dan! !!

Haar volgende halster wordt zeker geen roze hoor Knipoog , is ze nu dan toch een beetje Barbie paard Haha! ??


Halster vind ik iets heel anders dan een shabrak! Juist leuk om zo'n klein veulentje een vrolijk kleurtje om te doen

Ja denk wel dat je haar dan een Barbiepaard-veulen mag noemen Knipoog

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:47

God uh god, het blijkt wel weer dat iedereen een andere smaak heeft en dat er bepaalde mensen zijn die andere niet in hun waarde laten.
Het lijkt wel of die duitse zadeldekken van paarden huid zijn gemaakt zo agressief reageert (bijna ) iedereen erop, en dan die zebra en panterprint, nee dat kan echt niet hoor.
Het is juist het leukst om met een zadeldek te rijden die niemand anders heeft (zie napoleon).

Nee lekker opgaan in de massa dat is leuk!!!!!!!!!!!!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:31

En ik sluit me weer helemaal bij Napoleon en Cantaor aan! Ik ben geloof ik de enige in dit topic die het sjabrak daadwerkelijk heeft en daar ben ik trots op!!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:33

regine schreef:
En ik sluit me weer helemaal bij Napoleon en Cantaor aan! Ik ben geloof ik de enige in dit topic die het sjabrak daadwerkelijk heeft en daar ben ik trots op!!!


Nope ik heb hem dus ook heb waarschijnlijk ook nog een foto van Barb met het dekje zal eens kijken of ik hem kan plaatsen.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:31

Deze foto's zijn snel even genomen, maar stel je hier de ingevlochten manen met klosjes en baroque rijjas bij voor en het ziet er echt wel mooi uit!


Afbeelding

Afbeelding

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:50

Als je met die shabrak naar de antiek winkel gaat, kan je nog grof geld krijgen!! Haha! volgens mij stamt dat ding echt af uit de middeleeuwen Scheve mond

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:24

regine schreef:
En ik sluit me weer helemaal bij Napoleon en Cantaor aan! Ik ben geloof ik de enige in dit topic die het sjabrak daadwerkelijk heeft en daar ben ik trots op!!!



Als ik weer geld heb dan koop ik er ook een!!!!!!!!!!!!
Lekker reclame maken voor de antiekwinkels en duitse ruitersportwinkels
Damn.....
Wat een ophef over een zadeldek

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:47

Cantaor schreef:
God uh god, het blijkt wel weer dat iedereen een andere smaak heeft en dat er bepaalde mensen zijn die andere niet in hun waarde laten.
Het lijkt wel of die duitse zadeldekken van paarden huid zijn gemaakt zo agressief reageert (bijna ) iedereen erop, en dan die zebra en panterprint, nee dat kan echt niet hoor.
Het is juist het leukst om met een zadeldek te rijden die niemand anders heeft (zie napoleon).

Nee lekker opgaan in de massa dat is leuk!!!!!!!!!!!!


OK dan!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:36

Ik vind ze wel grappig Haha!

Maar niet voor mezelf hoor Schijnheilig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:46

Op de eerste foto vind ik ze verschrikkelijk, maar op de fotos van Regine vind ik ze best wel mooi daar ben ik eerlijk in!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:36

Lepeltje schreef:
ff off topic: wie weet hoe je een wit shabrak (dat bij iets roods in de was heeft gezeten) dat roze is geworden weer wit kan krijgen. Verward


Gewoon met bleekwater wassen.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:51

En ik heb vorige week een echt spaans zadeldek gekocht, helemaal rood met twee gele strepen in de buitenrand eromheen!!!!!!!!

Zo, dat is zeker pas lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(jij hebt die toch ook napoleon?)

Dat wij toch durven te rijden met zulk soort zadeldekken
HIHI

Flus
Berichten: 85
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:19

waah wat vreselijk! dat doe je jezelf + je paard toch niet aan??? tenminste, als iemand t mooi vindt moet ie t doen, dan hou ik m niet tegen, maareh, niet mijn smaak.

je sjabrakjes boven aan deze pagina zijn idd wel leuk voor een show ofzo!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:22

ik vind hem wel apart, maar een ander kleurtje moet wel kunnen dan. ik vind hem wel leuk hoor!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:52

Wat maakt het nou uit als een ander jouw shabrak niet mooi vindt? Als je er zelf maar blij mee bent toch?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:29

Op een barok paard vind ik het zeker niet misstaan!

Op bijvoorbeeld een arabje zou ik het absoluut niet mooi vinden.
Ik denk dat je het eerst moet "zien", op een plaatje lijkt het vaak heel anders.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:45

Ptries schreef:
Wat maakt het nou uit als een ander jouw shabrak niet mooi vindt? Als je er zelf maar blij mee bent toch?



AAHHhhh......
Er zijn hier dus ook nog volwassen mensen

Jij deelt mijn mening
OK dan! OK dan! OK dan!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:19

Ik vind het echt niet mooi, die tijgershabrak etc. vind ik wel geinig eigenlijk Tong uitsteken Zou hem zelf niet zo snel kopen maar als ik er zo 1 zou krijgen zou ik hem er zo opleggen Lachen