Ik heb een probleem. Of nou ja een groot probleem is het niet.
Ik heb sinds een tijdje met haflinger te koop staan. De reden is dat het niet klikt tussen ons en dat we verschillende dingen willen.
Het wilde nog niet echt lukken met de verkoop dus ben ik ondertussen op zoek gegaan naar een bijrijdpaard.
Ik ben geweest bij iemand met een 6 jarige warmbloed merrie. Ik heb daar een keer gereden en gewoon stap en draf gedaan.
Galop was niet mogelijk vanwege de natte bak.
Ik vond het een superpaard en zij vond het ook een goede combinatie.
Helaas ben ik daar niet weer heen geweest omdat ik het toch te druk kreeg met stage en school.
Nu ben ik voor als mijn haflinger verkocht is wel op zoek naar een ander paard.
Het liefst een warmbloed die niet te oud is en betrouwbaar. Ik kan nog wel eens onzeker worden.
Ik keek vandaag eens op marktplaats want ik wil toch weten wat er te koop is en wat ik ongeveer moet uitgeven
voor een nieuw paard. Gewoon orienteren dus.
Zie ik daar dat paard staan! Het paard wat ik een x gereden heb en wat mij zo goed beviel.
De vraagprijs was niet idioot en paste ook binnen mijn budget.
Ik weet dat de eigenaresse van dat paard ook nog wel eens onzeker was en daar reageerde het paard niet op.
Het was een braaf dier en goed aan de hulpen.
Ofwel een paardje voor mij.
Het enige probleem is dat ze maar b liep. Niet dat het erg is maar ze is niet veel gereden door tijdgebrek.
Bespiering kan meer en oefeningen zijn ook niet veel bevestigd.
Ik denk dat het wel moet lukken omdat ze leergierig is maar toch twijfel ik dan.
Ook omdat ze zo groot is...
Ze meet namelijk 1.70!
Dat ben ik zelf ook.

Niet erg maar ben niet handig in opstappen.
Dus toch zit ik nu te kijken of dat wel of niet wat voor bij mij thuis zou zijn.
Het vertrouwen is er wel en het is een braaf dier met potentie voor de sport.
Wat haar natuurlijk wel weer interessant maakt.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Groetjes,