Hier was ik weer

het was echt een heel gaaf kamp!!! het is trouwens een westernkamp.
Hier ff een overzicht wat ik deze week heb gedaan voor de mensen die ik ken op bokt en iedereen die het leuk vind om te lezen

Zondag: Ik kwam samen met Anne ( Annetje) en femke (Femketje) van bokt aan bij silver-ranch om 15.00 u. We gingen toen eerst wat drinken en om 17.00 uur gingen we kennismaken met de leiding en de andere kinderen en gingen we pony's uitzoeken. Ik kreeg Rocky, een jonge haf die net meeliep in de kampen. Anne kreeg katharina

toen gingen we eten en daarna rijden. Rocky was best lastig met rijden omdat hij nog niet echt zo lang ingereden is. We leerden de beginselen van het western rijden. Toen we sávonds naar bed gingen was er zo'n kind van 6 jaar dat niet wilde slapen

Maandag: s'ochtends gingen we rijden en s'middags zwemmen bij zo'n meer. het heette het "Rono strand " Dat was wel lekker want het was toen behoorlijk warm.
S'avonds gingen we weer rijden. Gelukkig ging het kind deze avond wel slapen!!!
Dinsdag: In de ochtend rijden en een buitenrit gemaakt. s'middags spelletjes gedaan waar je behoorlijk moe van werd!!!! en sávonds hebben we weer gereden. we moesten toen een barrelrace houden. dat is dat je zo snal mogelijk om drie van die pionnen moet racen en op de terug weg tussen twee pionnen door moet. Mijn pony wilde eerst niet weg van de groep en daarna ging hij wel maar ging niet door de pionnen heen en ik werd gediskwalificeerd

Woensdag: We gingen in de ochtend weer rijden. We deden nu een boortrace, daarbij werd je gesplitst in twee groepen en moest je een schoen bij de achterste pion leggen. en zo moest je in een estafette naar die schoen toeracen, je schoen aandoen en terug racen! was errug leuk en we hadden gewonnen met 3-0!!! in de middag gingen we naar het dorp om te winkelen. sávonds mocht je kiezen wat je wilde rijden. je kon kiezen tussen springen of western. ik koos voor springen omdat ik daar wel zin in had

Donderdag: De dagtocht!!! we vertrokken in de ochtens om half 11 en kwamen in de middag om ong. 16.00 weer terug. het was echt vet gaaf.
We mochten ook drie keer een heel lang stuk rengalop doen en dat was zooooooo vet!!!! Die pony's hadden echt de oortjes naar voren en dachten alleen nog maar aan crossen

Tussendoor hadden we een pauze en dat was wel fijn want we vonden het best zwaar. toen we terug waren gingen we gelijk douchen want we zaten helemaal onder het stof!!!
Sávonds hadden we bonte avond.
Vrijdag: Vandaag reden we de freestyle proef. Je moest daarbij zelf muziek uitzoeken waar je op reed. je moest daarbij de walk (stap) jog (langzame draf) en de lope (galop) laten zien aan bijde kanten en je moest een aantal passen achterwaarts ( back up) Hierbij werd ik tweede

Sávonds hadden we een bbq en daarna om half twaalf een spooktocht

was echt dood eng! je moest in een donker bos lopen met de groep en daar waren dan mensen van het kamp die je lieten schrikken en bij je benen grepen en er hing ook een pop in een boom en je werd natgespoten en je zag geen hand voor ogen!!!

Zaterdag: Het afscheid!!! weer lekker naar je eigen huis maar ik zal Rocky wel missen! het was zo'n schatje!!!

Nou dat was mijn kamp week