Wat zie ik nu? Laui in de BIT?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:25

Laui wordt beroemd!! Leuk verhaal hoor, heb snel de Bit bij een vriendin gehaald en even gelezen. En inderdaad mooie foto's Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:31

Leuk zeg! Heb de BIT ook, zal het morgen wel ff lezen als ik tijd heb Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 16:06


Het was inderdaad super! Het liefst had ik gehad dat ze hier op de stoep stonden en mijn paardje kwamen fotograferen, maar dat duurt nog wel even Haha!, dus heb ik even een plekkie ingepikt bij de polo-les. Paardje was echt heel erg lief, ik weet zelfs nog hoe ze heette: Evita, de andere namen ben ik vergeten... Tong uitsteken
Overigens is een balletje raken moeilijker dan ik had gedacht, maar het was wel grappig om ze juist te missen Tong uitsteken

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 18:50

Nou ik zal mijn postode volgende week een trap op zijn gat geven. Deze neemt het er weer van. Heb em ook nog niet

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 19:18

Ahum......

Laui - ge-wel-dig !!!! Echt heel erg leuk voor je... ennne.... girls rule! ook met polo dus Lachen

blufy00
Berichten: 40
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:36

Echt super tof joh !!! Haha! Lachen *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:29

Welcome in the world of the famous...
Begint zelfs mijn hoefsmid er vandaag over. "jij hebt gepolo-ed he?", jaaaaaaa Tong uitsteken

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 06:50

Ze mocht een introduce meenemen (om te kijken) maar wat denk je? ONDER schooltijd, durven ze wel! Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 08:58

Wauwie zeg he... Wat gaaf! Lijkt me heel stoer
Nog even wachten op de bit, ik lees die van mijn zus, dus dat wordt pas dit weekend.
Maar de foto's zijn al veelbelovend!

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 16:46

Leuk joh, ik had het ook al gelezen, ben wel een beetje jalours, ik had nl ook geschreven, maar ik mocht niet.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:56

Ik dacht dat helemaal niet zoveel mensen zich opgegeven hadden, ik had echt heel sterk het idee dat ze mij uitkozen omdat ze niemand anders konden vinden. Ik was ook wel éen van de eersten die zich opgaf (gelijk eerste dag een mail gestuurd) en ik geloof dat ze in de eerste week aanvankelijk niet schokkend veel aanmeldingen kregen, maar dat het later pas op gang kwam.
Het was zoals gezegd erg leuk, en ik had zelfs nog gescoord! Heb Arnd Bronkhorst wel dingen zien doen waar je fiks wat lef voor moet hebben (tussen 5 dicht op elkaar geparkeerde paarden in gaan liggen bijv).

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 22:32

Laui! schreef:
Ik dacht dat helemaal niet zoveel mensen zich opgegeven hadden, ik had echt heel sterk het idee dat ze mij uitkozen omdat ze niemand anders konden vinden. Ik was ook wel éen van de eersten die zich opgaf (gelijk eerste dag een mail gestuurd) en ik geloof dat ze in de eerste week aanvankelijk niet schokkend veel aanmeldingen kregen, maar dat het later pas op gang kwam.
Het was zoals gezegd erg leuk, en ik had zelfs nog gescoord! Heb Arnd Bronkhorst wel dingen zien doen waar je fiks wat lef voor moet hebben (tussen 5 dicht op elkaar geparkeerde paarden in gaan liggen bijv).


Snif, ik had ook meteen gereageerd, en nog met een heel leuk verhaal eromheen ook... maar helaas! Verdrietig

Arnd, hoe is die eigenlijk in het echt en hoe ziet hij er eigenlijk uit, daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar Cheese! .

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:35

hey
dat wist ik dus dat het over dit ging, omdat Vertigo (Sonja) haar man daar ook aan had meegedaan (of zoiets)
De foto's zijn leuk geworden!
Hier in belgië duurt het wat langer voor de Bit arriveert, zeker in krantenwinkels, dus ik moet nog zo'n dikke 2 weken wachten voor ik het jubileumnummer kan openslaan Verdrietig
xxx

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:41

Imker schreef:
Citaat:
Arnd, hoe is die eigenlijk in het echt en hoe ziet hij er eigenlijk uit, daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar


ik heb vroeger (10 jaar geleden) op de manege van zijn ouders gewerkt en gereden, de halve manege was gek op hem. Hij was altijd wel aardig, zag er leuk jongensachtig uit en had een bloedmooi model als vriendin Haha! . Het laatste wat ik hoorde is dat hij al aardig grijs aan het worden is.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:54

Super joh dat je uitgekozen bent!! Is weer eens heeel wat anders Haha! Leuk artikel vond ik het!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:53

Wat zal ik eens zeggen? Ik vond hem wel prettig gestoord, idd grijs, ook wel ijdel. Hij zei overigens niet veel en praatte heel rustig en zachtjes. Ik heb zelf wel eens foto's gemaakt op een bruiloft en dat moet je toch ergens wel durven en daar moet je dus niet bepaald verlegen voor zijn (dat ben ik wel een beetje). Dat vond ik ook het gekke want qua gedrag kwam hij helemaal niet 'outgoing' over, terwijl hij dus wel gewoon een fotocamera in je neus duwt om een mooi plaatje te schieten. Ok, hij is een professionele fotograaf, maar dan nog, ik vond het een mooie tegenstelling. Misschien is het omdat hij dan lekker áchter de camera zit.
Als je trouwens op zijn site op zijn naam zoekt kom je een paar zelfportretten tegen, zo ziet hij er bij mijn beste weten nu uit.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:48

KimS schreef:
dat wist ik dus dat het over dit ging, omdat Vertigo (Sonja) haar man daar ook aan had meegedaan (of zoiets)

Klopt inderdaad!! Haha! Marc staat ook heel duidelijk in de Bit. *ik heb hem dus lekker al Tong uitsteken *

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:33

Ik heb hem gister ook gekocht! Leuk zeg!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:58

Marc was ook erg fanatiek trouwens, heb met hem nog daags na het gebeuren gemaild. Ik had helemaal blauwe knieën (ik was fanatieker dan ik gedacht had), hij niet. Ben ik toch weer het zachte ei.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:04

Ik heb een proefnummer besteld

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:07

Gaaf zeg! Ik kijk vaak naar polowedstrijden, vind het een mooie sport om te zien, zolang ze de paarden maar niet aanraken met die mallets Gelukkig gaat het praktisch altijd goed. Ik heb ook een proefnummer besteld Knipoog , net zoals Sjimmy, dus ik verwacht het artikel binnenkort in de bus!