We Sliepen in een tent van oranje (bouw)zijl, iedereen lag boven, onder en door elkaar heen

Woensdag kwamen we daar dan aan, eerst alle spullen enzo erin gelegd *iedereen wou langs iedereen liggen

Toen was het weer bijna avond en gingen we eten.
Daarna hadden we rond een uur of 11 een spooktocht, ik was begeleider en die kleine kindjes waren wel een beetje bang, maar dat was wel grappig. (Ik was btw ook een keer flink geschrokken van ons mam

Nou rond een uur of 1 gingen we naar bed, en we waren zooo moe dat we allemaal al om half 3 sliepen!!!
Donderdag werden we om 8 uur

We hadden een soort kaartspel gedaan met hindernissen (das best moeilijk (en lang) om uit te leggen, dus laat maar) en wa hadden de barrelrace gedaan, toen begon het kei hard te regenen en te onweren dus brachten we de pony's maar weer weg, want we konden toch niks meer doen.
Voordat iedereen weer terug was, was het alweer tijd voor de barbeque! Alle ouders waren gekomen, en we hadden een bonte avond!!! De bonte avond heb ik helaas gemist want ik was kei ziek geworden. Ik weet echt niet hoe het kwam maar ik stond helemaal te shaken op mijn benen!! Dus toen vroeg ik aan ons pap of hij mij ff naar huis wou rijden, zodat ik ff lekker kon douchen enzo (daar was het nogal primitief

Pas om een uur of half vier gingen we slapen.
Vrijdag mochten we gelukkig uitslapen en werden we om 10 uur wakken. En jaaaa hoor!!! Overal was op het gezicht gesminkt!! Wij dus diegene terugpakken en hadden hem in de sloot van de kabelbaan geduwt! Hahah zeik nat

Daarna gingen we eten en was ponykamp afgelopen

Maar ik ga maandag weer op vakantie, naar frankrijk, dus daar heb ik wel weer zin in!!!