ik heb geen echt hindernismateriaal, is het erg om over geinproviseerde hindernissen te springen? bijv banden met een paal (uiteraard zonder scherpe dingen).
Dit kan niet echt kwaad hoor, als je zorgt dat de banden stevig liggen en je niet om de oren vliegen als je een balkje afwipt. Als je een techneut in de buurt hebt, die een beetje kan timmeren is een cavaletti trouwens zo in elkaar geknutseld
Ainsley
Geplaatst: 08-11-10 18:51
zolang de balken er af kunnen vallen, er geen scherpe dingen zijn en de staanders stevig staan, is er niets mis mee
fleur_yen
Geplaatst: 08-11-10 20:50
Banden en balken gebruiken wij ook wel is, ik vind het haast nog makkelijker dan staanders, dan heb je niet zo snel de kans dat als er iets misgaat je niet meteen de staander omgooid.
Ik heb op een kinderboerderij gewerkt, en daar hadden wij boomstammetjes. Die waren ongeveer net zo groot als een emmer. Die konden we op elkaar stapelen en we konden het ook nog in de wei laten staan, super handig dus!
Ik gebruik vaak gewoon boomstammetjes, de boomschijven zijn de staanders,hier ligt de stam of een bezemsteel dan op (dit omdat de "gewone" balken nogal zwaar zijn voor mijn shetlander)
ik gebruik zelf wel balken en standaards, maar het is volgens my niet erg als je banden en balken gebuikt, is ook een stuk minder zwaar dan die zware standaards