Het begon vanmorgen al goed, ik werd dus al om 5.45 wakker ipv om 6.30, ik ben altijd zo'n type dat bang is zich te verslapen en daardoor veel te vroeg wakker wordt...

Dus nog zo duf als een konijn eerst eens achter de computer gekropen om te kijken of er nog mail was en daarna eerst eens even rustig gedouched om een beetje wakker te worden...
Op m'n gemakkie de dieren gevoerd, journaal gekeken en tegen 8.00 was ik bij mijn buurmeisje om naar Ermelo te gaan.
Daar moesten we eerst de paarden (30 stuks) nog voeren, dus al met al liepen we wel behoorlijk achter op schema, maar ach, we wilden gewoon een beetje rondkijken en hoefden immers zelf niets te laten keuren...

Bij het federatiecentrum aangekomen stond er een bord, fl 10,- entree, dus wij de portemonee al klaar maar wat bleek, als je naar de mini's kwam kijken was het gratis en voor de arabieren moest betaald worden....

Het was al lekker druk, al heel veel grote vrachtwagens enzo, echt waanzinnig mooi om te zien zo luxe allemaal, want we hebben dan wel geen entree betaald, maar hebben natuurlijk ook wel een stukje van de arabieren keuring
gezien... }>
Bij het NMPRS kennis gemaakt met verschillende mensen, behoorlijk wat informatie ingewonnen over het stamboek en de gang van zaken bij het stamboek, en ik denk dat mijn keuze nu toch wel definitief is en ik overstap van het NAS naar het NMPRS... Het zijn gewoon leuke mensen, alles is lekker gemoedelijk, leuke paardjes waartussen Mika heel goed zou passen, al met al ben ik heel blij dat ik ben wezen kijken vandaag, dan weet je ook waarom je bepaalde dingen wel, of misschien beter niet, kan doen.
We konden jammergenoeg niet zo heel erg lang blijven omdat Suzan morgen een groot concours heeft en daarvoor de paarden nog klaar moest maken, maar al met al hebben we ons zeker heel goed vermaakt en was het een leuke dag!
Mika valt dan in de kleine maat, maar als je de pony's uit de minimaat ziet weet je echt niet wat je ziet! Zo ongelofelijk klein! Ik had mijn hond bij me, en menige pony was net zo klein!!

Echt grappig!
Tot zover dit verslag van de dag, uitslagen enzo kan ik jullie niet geven want daarvoor konden we jammergenoeg niet lang genoeg blijven, maar we hebben zowel bij de arabieren als bij de mini's hele mooie paarden gezien vandaag!