Nee??? Dan moet je echt even hier kijken

Mijn broertje was vandaag op stal, en die wou een stukje op Par zitten.
Nee zadel was niet nodig, hij kon dat wel.

Dus hoofdstel even ingedaan en stukje wandelen door de bak.

Het eerst stukje *5 passen bij elkaar denk ik* eindigde in een bloedelleboog....ik had niet verwacht dat die tijdens een stap eraf zou kukelen...terwijl ik het paard beet had nota bene.

Dingen als niet je benen optrekken en niet de teugels strak houden!!! werden in de wind geslagen....gheghe...

Op het moment dat je zus zegt nu laat ik je los pak je gewoon haar staart beet en roept neeeeeeee

Dan loopt ze in ieder geval niet weg

Syl zet dat paard stil!! Hoe moet ik eraf? waar zit de rem? Stop nou ...sjit..ze beweegt HELLUP!!!
Voor de duidelijkheid...het paard stond stil....
Mijn vriend heeft er even op gestapt, ging heel lekker, zoals ik tegen hem zei niet aan de teugels zitten laat haar maar achter mij aan lopen.
Dan is er helemaal niets aan de hand.
Dus beest liep braaf de bak door...naast mij, niets aan de hand.
Denkt mijn vriend blijkbaar dat ze de bocht niet doorkomt zonder dat die meebeweegt.
En tsja....als het paard dan toevallig naar rechts gaat, terwijl je naar links aan het leunen bent als beginner...glij je er weer even hard vanaf....

Mag het duidelijk zijn: De mannen in mijn omgeving zeggen NOOIT meer dat paardrijden geen sport is....alleen het op en af klauteren is al heel wat

Mijn broertje was al wel gewaarschuwd door mijn pa....het is een paard van Syl, die sporen allemaal niet.....ga nou niet je benen breken

Ik heb serieus bijna in mijn broek gepiest van het lachen!!!!