Mijn topper Vriend laatste keer at work (M1)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MiniMouse

Mijn topper Vriend laatste keer at work (M1)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:33

Hallo Bokkers,

Omdat ik door mijn zoontje van bijna 1 alweer niet meer genoeg tijd heb voor mijn topper.
Heb ik besloten dat hij beter verdient en word hij verkocht aan een meisje die lekker met hem de wedstrijden gaat veroveren.
Ik heb met hem 4 winstpunten in de M1 gereden en ik ben in juni gestopt zodat ik de tijd had om rustig afscheid te nemen.
En met die 1-2 keer rijden in de week gingen wij het toch niet redden om een punt in de M2 te scoren.
Daarom ging ik vandaag voor de laatste keer rijden, sinds 3 weken weer erop.
Hij was lekker fanatiek bezig en ik kon nog even mijn pirouettes inzetten en hem even uitdagen zoals dat
af en toe lekker kan als hij zo fanatiek is.
Hij was heerlijk aan het sjouwen met af en toe een ''vrolijke'' hups tussendoor wat ik dus zo leuk vind aan hem :D
Hier dus de laatste vrolijke rij-foto's van mij en mijn maatje Vriend!
Dit paard vergeet ik nooit, wat een heerlijk paard is het toch <3 <3 <3

Even mooi maken
Afbeelding
Draf
Afbeelding

Afbeelding

Gaat het goed?
Afbeelding

Afbeelding

Inzet uitgestrekte draf
Afbeelding

Afbeelding

Mislukt hahaha!
Afbeelding

Kijk zo moet het :D
Afbeelding

Soort van galopswissel haha!
Afbeelding

Afbeelding

Dag Vriendje mijn topper!
Pirouette ;)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 31-10-10 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lui_

Re: Mijn topper Vriend laatste keer at work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:35

Leuke foto's zeg! Gaaf dier om te zien. Jammer dat jullie niet meer te zien zijn als duo, maar wel leuk dat je iemand anders het gunt om met hem verder aan de slag te gaan ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:39

Lastig om tips te geven, als hij in verzet is vind jij het blijkbaar fantastisch, wellicht had je het topic beter op ITP kunnen plaatsen. Rij tips heb je weinig aan als je paardje verkocht wordt.

weet je zeker dat je verhaal klopt? Je schrijft alsof de foto's van gisteren zijn....en dat zijn ze iig niet!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 17:50

Fotos zijn vandaag gemaakt, vanmiddag zelfs.
Ik zou niet weten waar jij verzet ziet.

Bij mijn inzet galoppeerd hij aan en maakt een jolige sprong, dat is geen verzet, maar dat is zijn manier van frisheid in het koppie toont en dus net iets te fanatiek werd in het naar voren rijden.
Duidelijk joligheid en fanatiekheid.
Weet verder niet welke jij dan bedoelt maar mijn galopswissel is niet goed omdat hij eerst voor wisselt en dan achter daarom soort van...en absoluut geen verzet. :D
Ik ken hem vanaf puppie en heb hem zelf opgeleid, dus weet wel een beetje hoe hij in elkaar steekt! ;)
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 31-10-10 18:25, in het totaal 2 keer bewerkt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:55

Leuk paard om te zien, je ziet dat hij bloed fanatiek is. Alleen de pirouette is niet echt wat hij moet zijn, paard hoort te verzamelen, gaan "zitten" en een opwaartse beweging te hebben. Ook knap dat je voor je paard kiest door hem te verkopen. Respect.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 18:02

randie schreef:
Leuk paard om te zien, je ziet dat hij bloed fanatiek is. Alleen de pirouette is niet echt wat hij moet zijn, paard hoort te verzamelen, gaan "zitten" en een opwaartse beweging te hebben. Ook knap dat je voor je paard kiest door hem te verkopen. Respect.

Weet ik, wat je zegt klopt helemaal.
Doe het puur om hem een beetje uit te dagen, daar word hij lekker fanatiek van en vrolijk.
Ik doe het ook niet om het te trainen of hoe zeg je dat, maar meer om hem lekker fris te houden.
Het leuke aan dit paard is dat als hij fanatiek is, je alles kan doen met hem, hij doet het weliswaar niet voor een 10, 9,8 of whatever.
Maar hij probeert wel wat jij wilt en dat is juist zoooo leuk aan dit paard!!

MiniMouse

Re: Mijn topper Vriend laatste keer at work (M1)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 18:36

Naar ItP ivm verkoop aub, had ik niet aan gedacht!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:37

Ik verplaats je topic van RT-HAW naar Rij-ITP.

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:20

Super knap paard!
Jullie zijn een mooie combinatie :)

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:25

Leuk paard. Wat mij wel opvalt is dat het bit erg hoog zit opgetrokken in zijn mondhoeken. Ik zou de bakstukken een paar gaatjes langer doen. ;)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:41

Knap dat je het over je hart kunt verkrijgen om hem te verkopen. Het is een prachtdier!

scarlet12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:01

Ziet er leuk uit hoor, en wat een lol!
Sterkte met de verkoop.