Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sowieso ben ik al niet zo'n held zonder zadel dus ik zou sowieso een zadel opdoen zodat je zelf steviger zit.. Mocht er iets gebeuren... Verder zou ik gewoon een touwhalster en teugels omdoen en eventueel een neckrope eronder. Als het dan misgaat kun je het touwhalster er altijd nog bijpakken.

scoobykh schreef:hoi echt heel irritant mijn pony loopt de hele tijd achterwaards de sloot in.![]()
en dan moet ik eraf springen gelukkig weet ik nou wat ik echt moet doen inplaats van eraf springen.
scoobykh schreef:of ik wel of niet buiten ritten ga maken.
wat ik er zelf van vind aan de ene kant gaat wel aan de andere kant niet darom dit topic.
wat ik met de antwoorde doe weet ik nog niet
)

Sonja schreef:Een touw om de nek heb je niks aan als je moet vangen. Gewoon minimaal een rijhalster om het hoofd. Of je dat dan gebruikt bij het rijden maakt mij niet uitmaar hang er iets om heen, just in case.

zodiacje schreef:Op geert boven mij heb ik getemt...
Ts, het is het overwegen niet eens waard.
Als het nou goed gaat tussen jou en je paard kan je het over een tijd in de bak proberen maar gezien je eerdere post mbt achteruit lopen zit neckrope rijden buiten er de komende jaren niet in voor je