Linda wilde ook het bos in op Yorghos en haar andere tinker die normaal in Breda staat (Kaylo) was er ook. Dus daar ging Inge op.
Ik besloot Fellow gewoon mee te nemen aan de hand. Hij zou gedeeltelijk verkeersmak zijn, dus we zien wel!
Alle pony's gepoetst en gezadeld en opweg.
Fellow was echt super-super braaf.
Als hij iets leuk vond (en dat was zo ongeveer alles

Maargoed, we zijn niet zo lang weg geweest. Het was HEEEET en Fellow was super bezweet van al die indrukken (wat wil je als je alleen maar kan draven!).
Thuis aangekomen hem lekker afgespoten. Best eng natuurlijk maar wel lekkerrrr!!!
Daarna de weide in. Toen Werd Pinky afgespoten en nog even zijn zomerexceem gewassen met betadine en die mocht ook de weide in.
Daarna wat Mysty aan de beurt. Toen die klaar was mocht ze er ook bij.
Die 3 waren behoorlijk aan het racen, dus Caitlin en Jennifer hadden hun stoeletje erbij gezet en gingen ze bekijken

Na een tijdje Riep Jennifer: "Hij zit erop!"
Oftewel, Fellow had Mysty gedekt

Na hun spelletje gingen ze vrolijk verder rennen. Maar Fellow zou geen echte hengst zijn als hij 1 spelletje genoeg vond!

En jawel, weer achter Mysty aan... Mysty trapte wat van zich af, maar totaal niet gemeen, gelukkig.
Tot Jennifer na een tijdje roept: Fellow heeft bloed bij zijn oog!
Dus wij meteen kijken, had Mysty net langs zijn oog getrapt

Heel zijn oog vol bloed. Dus wij meteen Fell uit de weg, oog koel houden en schoonspoelen en de DA gebelt, die meteen kon komen.
Het was een scheur van 3 cm! Met 3 hechtingen zag het er weer heel netjes uit. En volgens de da zo goed als zeker geen kans op blindheid ofzo. Gewoon even bijhouden of er geen ontstekingen komen en 3 maal daags met oogzalf insmeren... Mijn arme stoere hengst...

Ik voelde me meteen echt heel schuldig, maar volgens de DA was het gewoon onwijs fout terecht gekomen en gebeurt er normaal niets.. Zucht, heb ik weer...

Kga nu maar weer naar mijn arme-stoere-hengstje. Even vertroetelen. Want hij is zo lief......

Maaruh: het positieve: Volgendjaar eind Juni een mini Mys-Fell als het allemaal goed gaat