Zo werd Jildau helemaal wild van het maaien in het water met haar voorbeen, en even later ontdekte ze het 'snorkelen' (haar neus tot haar ogen in het water doen, een tijdje onder water blijven om vervolgens haar hoofd weer uit het water te halen en gekke bekken te gaan trekken) en ze ontdekte op een gegeven moment het 'watergrazen' (wier uit het water eten) omdat ik niet wist of dit kwaad kon, heb ik dit maar verboden. Ze heeft ook nog een mossel gepakt, en voordat mijn vriend hem uit haar mond kon halen had ze hem al gekauwd en doorgeslikt

Eileen was minder enthousiast. Nadat ze een stukje gezwommen had was ze zo geschrokken dat ze ineens geen grond meer onder de voeten had, dat ze niet meer zo ver het water in durfde

Hera de hond was ook mee, maar die werd tè enthousiast....toen Jildau ging rollen sprong ze een keer zo op haar kont

Mijn ouders kwamen ook nog even kijken en paps heeft schitterende foto's gemaakt! Die zal ik later op de dag bij LK plaatsen.
Verder heeft het ons wel een snee in de voet opgeleverd, da's minder. Inmiddels is de snee ontstoken dus ik hoop dat het snel voorbij is, want nu loop ik kreupel en morgen moet ik weer werken (en dus veel lopen) maar ik heb in de soda gezeten net en er alcohol opgedaan, dus hopen dat het helpt....
Verder kan ik zeggen dat ik het idee had dat de paarden (vooral Jildau dan) het fantastisch vonden om lekker in het water te spelen en het was een welkome afwisseling met de dagelijkse arbeid. We gaan zeker nog eens een keertje!