Voor Deventer ging alles super mooi op tijd etcetc.
Bij deventer zijn wegwerkzaam heden en moet je 70 rijden.
een automobilist een aantal auto's voor me reed 100/120 denk ik en besloot dus in 1 keer 70 te gaan rijden. geen probleem ik had genoeg afstand maar moest wel aardig remmen.
En toen begon Orbaldo de trailer in elkaar te meppen.
Ik schrok me rot!Snel van de weg af natuurlijk en kijken.waarschijnlijk is toen ik moest remmen hij op de achterstang gekomen die hield dat niet en brak doormidden. de stang is toen tussen zijn achterbenen gekomen.
Meteen mijn vader gebeld wat te doen.Tja die wist het ook niet,ondertussen bleef Orbaldo maar slaan die was best over de rooie.Jos is er bij in gaan staan.
Tja en dan? andere trailer regelen lukte niet of we hadden een trailer zonder auto.
Ondertussen vond de trailer het ook niet leuk meer lang leven de trapbeveiliging aan de zijkanten maar toch de linker zijkant begon al naar buiten toe te bollen.
Ik was zo bang dat hij er door zou gaan.
Na overleg zijn we toch maar weer gaan rijden, terug naar Bathmen.
Zodra we weer op de snelweg waren stopte hij met slaan gelukkig.
Kwam denk ik ook omdat hij toen stil kon staan?
Thuis ben ik er voorzichtig bij in gegaan en heb de stang (1 3 delen inmiddels) achter en onder hem vandaag gevist.Zul je net zien dat hij er achterover uit donderd als ie daar achter blijft haken.
Paard los gemaakt en mijn vader/ jos hebben de klep laten zakken.
Heel rustig stapte hij uit de trailer gelukkig.
Hij was her en der flink nat en zat ook aardig onder het witte schuim.
de transport beschermers vertonen flinke beschadigingen die om links achter zitten een aantal gaatjes is .
Ondanks een bandage en een transport beschermer heeft hij links achter een heel dik been.
Hij is niet kreupel gelukkig.Ik hoop maar dat hij er niets aan overhoud hij was behoorlijk van slag af echt net een lammetje zoals ie meesjokte naar de wei.
Behalve wat beschadiging en flinke krassen leeft de trailer ook nog en ja hij is aan 1 zijkant dus wat naar buiten gebogen.
Als ik straks nog tijd heb ga ik even met de trailer langs de dealer wil 'm toch even nagekeken hebben en er moet een andere stang in....
geen clinic voor ons dus.