Raalte

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 19:09

Is er wel eens iemadn in Raalte op ponykamp geweest?????
Het heet reelaer. Ik ga er heen en ik wou graag wete wat
er allemaal gedaan wordt.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:37

M'n zus is in Raalte op ponykamp geweest ook bij het reelear..wat je er allemaal kan doen weet ik niet dan moet je op de site kijken..
M'n zus ging ook nog voor 3 dagen op trektocht..
iig zij vondt het heel leuk... Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:21

Ben er twee keer op trektocht geweest. 1x op hun paarden, 1x op m'n eigen (vorige paard),
Heb er wel plezier gehad, maar baalde de tweede keer nogal van de instructie. Ik reed Western en dat wisten ze toen ik me inschreef, en ze wilden dat ik met Roy meereed in hun dressuurles (ik had gevraagd op een paard van hun te rijden, zodat ik ook wat aan de les had). Kon die instructrice natuurlijk helemaal niets mee, dus ze keek niet naar mij. Na de les reed ik nog even door om wat actievere westerndingetjes te maken. Krijg ik allemaal akelige opmerkingen van d'r over de jog ("als je niet normaal kan draven hoef je niet mee op de tocht te gaan hoor") en over m'n keertwendingen en stops. Echt niet leuk, ik baalde er toen even goed van. Ze zal wel chagerijnig geweest zijn dat ze me niks kon leren ofzo...

De week was eerst 2 dagen intro, paar lesjes, paarden leren kennen enzo. Dan op weg, ik vond het stevige ritten, het tempo lag behoorlijk hoog. 1 overnachting wat op een 0-sterren manege in het hooi, de andere in een grote schuur op een camping. Alles bij elkaar vond ik het een leuke actieve week, er werd best voor je gezorgt. Qua sfeer vond ik het de eerste keer het leukst, toen was het echt nog maar 1 klein groepje. Een man of 10. De tweede keer moest het in 2 groepen, toen was het ook echt een competitie. Ze hadden goede paarden, dat weet ik ook nog.

Als je op trektocht gaat - een zadelbontje meenemen, daar krijg je geen spijt van Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:30

HAHA! irma, als ik dat zo hoor: krigj jij zadelpijn! Als je terugkomt kun je niet meer zitten!
Irma gaar morgen trouwens al! KLinkt wle leuk trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:40

Ik ken Reelaer niet, Raalte wel. Schitterende omgeving om doorheen te rijden. Ik denk dat nu ook het hele gebied weer open is, de broed van de Korhoenders is volgens mij afgelopen nu.

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 14:54

JA lach maar anne, das nie grappig,
Ik ben al trug,
maar ut was EGT STOER, ROCKY RULLEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ,
de andere ook hoor!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 14:55

ps: ROCKY RULLEZZZZZZZZZZ,
maar GOLIATH IS BETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!