verzorug paardjuh

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 09:13

Leuk joh, zo'n bijrijpaarddingesaanwistverzorughpaard! Knipoog Tong uitsteken

Kom maar op met foto's waar ze iets florisanter op staat, maar die bewegingsfoto is zeker al niet verkeerd!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:19

Renske20 schreef:
en
botervlieg
, op foto 2 is ze volgens mij met 4 voetjes los van de grond, ze zet ze iig niet klunzig neer Knipoog


Cheese! Heeee, Renske20, ik kan me voorstellen dat je wat woord-confuus raakt van de msn-taal van Runningkawa,
maar om Boeflover nou als Botervlieg te schrijven, dat gaat zelfs in dat kromme taaltje te ver, hoor! Haha!
.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 12:54

Maak je weer foto's over een paar maanden?
Ik heb er zelf een 4 jarige kwpn ruin bij, die begint ook al helemaal te veranderen. Ten eerste heb ik ze manen eraf gehaald! dat was al een hele verandering. er was nog bijna niks met hem gedaan en nu moet ie toch aan het werk. Een geweldig bewegent paard die zeker goeie kwaliteiten heeft.
Vind het altijd leuk die jonge dingen, t'zijn echt nog kleuters, hoe groter ze zijn hoe dommer altijd hahahaha...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:07

Botervlieg"]
[quote="Renske20 schreef:
en botervlieg, op foto 2 is ze volgens mij met 4 voetjes los van de grond, ze zet ze iig niet klunzig neer Knipoog


Cheese! Heeee, Renske20, ik kan me voorstellen dat je wat woord-confuus raakt van de msn-taal van Runningkawa,
maar om Boeflover nou als Botervlieg te schrijven, dat gaat zelfs in dat kromme taaltje te ver, hoor! Haha!
.
[/quote]

*schaamschaam* t was laat en ik had heel hard(lees;te hard) gewerkt! en had hiervoor een topic gelezen waar jij veel had gereageerd, dus ik zag een naam die met 'Bo' begon en er ook nog eens een 'e' en een 'v' in zat was ik ff in de war (en ik keek dus maar half Bloos )

ach ja blond he Blond

maar RK we verwachten wel binnenkort rijfoto's hoor

Lielle

Berichten: 66265
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:25

leuk beesjuh hoor, maa da hadik al guzech Haha!

Zonder gekheid, zijn koppie heeft wel iets weg van Pablo en dan kan het natuurlijk al niet meer mis zijn Knipoog Ben benieuwd naar rijfoto's

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 09:05

Wat leuk zeg, een rijpaardje erbij! ben erg benieuwd naar de vorderingen. Wat is het plan, ga je ook met haar starten over een tijdje?

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:46

Ha wat leuk joh! Een nieuwe uitdaging!

Je moet gewoon zeggen dat je een paard in training hebt, klinkt in ieder geval enorm stoer!

Ik vind het een echte Flemmingh om te zien en lopen kan ze ook wel! Dat uiterlijk komt wel goed, je wilt niet weten hoe Kaminka eruit zag toen ik haar kocht, was gewoon lachwekkend.... en zelfs zij ziet er nu goed uit, op het buikje na....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:46

Door de eerste foto moet je heenkijken......als je weet dat het dier net onder het zadel is en je weet dat ze drie is dan moet je een beetje je fantasie in de vrije loop laten...........Dan bedenk je dat Rk haar gaat rijden nou dan zie je dus een heel leuk paard staan!

Ik zou het gewoon "mijn" paard noemen, per slot van rekening zorg je er net zo voor als dat je voor Kawa zorgt, Het lijkt mij ook zo te voelen....Marca is ook niet van mij .... Marca is van Henk. Maar ze is het enige paard dat ik "vast" rij......dus voor mijn gevoel is het "mijn" paard.... anders zeg ik altijd, Dit is een paard dat ik voor iemand rij....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:38

Citaat:
Je moet gewoon zeggen dat je een paard in training hebt, klinkt in ieder geval enorm stoer


ja die klinkt wel goed Haha!

[ITP] rij foto's Twilight

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:45

Ik vind het wel een leuk paardje om te zien, ook die eerste foto.

Leuk voor je dat je een paard hebt. Ja hoe moet je dat nou noemen, ik zeg altijd maar gewoon bijrijdpaard. Weet eigenlijk geen betere naam