Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wessjuhh schreef:Ik heb zelf vaker reading laten doen door Denny Heskens. Ik heb haar 2 maal uitgenodigd op stal en een keer een reading met een foto. Ik ben zeer onder de indruk van haar. Ze vertelde me dingen die zelf mijn lief niet wist! Mijn opa had heeft mijn paard toen der tijd als veulen bij een merrie gekocht en later het veulen aan mij geschonken, later is mijn opa helaas overleden.
Met de reading kon Denny me ding precies vertellen tot aan de reden van overlijden van mijn opa.
Een jaar later kwam ze bij mn oma op stal en toen had ze verteld dat daar een 'geest'was die ze ook in 'plaatsnaam' had gevoeld en vroeg dus of oma een band had met de plaatsnaam van mijn stal. Toen werd het voor Denny dus ook duidelijk dat ze met mijn oma te maken had en het paard van mijn opa. Dit alles wist ze niet van tevoren.
Ze heeft zelfs een stalgenoot geholpen met het verwerken van het verlies van haar paard door readings te doen vlak voor zijn dood en enkele maanden na zijn dood. Dit heeft de eigenaresse erg geholpen.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Als je meer wil weten kan je me een pb sturen.

01San schreef:Oh wat interessant dit!
Leedebee , hoe was die reading gegaan?
Ik zag in het topic over vragen stellen, wat voor vragen stelde je dan ongeveer?