lees ff onderstaand verhaal en zeg me wat je der van vindt aub.
het gaat over de stal waar mn paard staat. die ouders, deze keer hebben ze me ferm gekwetst. en stonden me nog in mn gezicht uit te lachen ook. dus der was niemand in heestert (stal) als ik toe kwam. wat vrijheidsdressuur gedaan, wou ik nog doen voor ik weg ging op reis. dan zonder zadel gereden, wou ik ook nog doen. dan een paar kunstjes gedaan, molentje, achterwaarts op der zitten, ff met mn buik op de liggen en mn hoofd op der kont, zo stappen. ook voorwaarts liggen. rechtstaan (natuurlijk zonder schoenen) op der. van alles. we hadden der beiden echt wel fun in. nuja, dan zag die moeder wat ik deed. gelukkig niet allemaal. het was nu al erg genoeg.
dus na het rijden ging ik in de bar. na een tijdje kwam die pa ook toe. er zaten ook nog 2 andere mensen. zegt die moeder: weet jij wat ze nu weer heeft gedaan? ik heb mn hart vast gehouden enz. ik dacht, ja ze heeft me zien rechtstaan op der. zegt zij:ze zat achterwaarts op der paard. en dan die pa (ik meen echt wat ik zeg, het is geen zever, het is enorm cru en erg, maar het is echt waar, je gaat verschieten hoe gemeen oude mannetjes nog kunnen zijn tegen lieve jonge meisjes

die 2 andere mensen waren natuurlijk enorm aan het lachen, wat was het grappig wat die pa zei. hmm hmm. ik haat hem.
mn kin trilde enorm, ik ging bijna huilen. maar ik wou het hem niet gunnen, ik beet zo op mn tanden. ik heb uiteindelijk niet gehuild. wat had hij niet gezegd als die ma nog meer gezien had.
ik heb zelfs nog op ze achterwaarts gezeten en gewandeld, buiten!! daar kon ze nog meer gaan verschieten. ik weet heus wel wat ik doe. ik ga dat niet op gelijk welk paard gaan doen. en ook niet meteen buiten ofzo. dat begin je es in de stal of als der iemand bij is. en dan ga ik steeds verder. ik ken T, ik rij nu al meer dan 2 jaar op geen ander paard meer. dan ken je ze toch door en door. en T is slim. ik verlies maar ff mn evenwicht of rope aaaa en ze stopt meteen. ik weet heus wat ik doe. maar ik kon geen woord uitbrengen, mss was het ook beter dat ik het niet deed. en achterwaarts op je paard zitten, wat is daar nu erg aan??? komaan, der bestaan toch veel ergere dingen? wwwwooooo wat erg, achterwaarts op je paard zitten, tjeee zeg!
ik ben gewoon veel te anders dan iedereen daar. iedereen rijd der gewoon om te rijden, sommige in voorbereiding voor wedstrijd, sommige gewoon plezier en dan zo een 1 keer te week. ik ben de enige die NH met mn paard doe. vrijheidsdressuur. zonder zadel rijden, niemand doet dat daar. iedereen is zo serieus, alsof een paard net een leeuw is die je meteen gaat oppeuzelen als je een keer iets anders doet. tjee zeg! bijna niemand gaat met zijn paard wandelen. niemand gaat fotos van zn paard trekken, niemand neemt es een appel mee. de helft geeft nooit es een poetsbeurt (een degelijke) aan zn paard. ik ben de enige die dat daar allemaal doet. ik ben gewoon zo anders dan de rest. zo ben ik nu altijd, ook op school :'(. het kan ook niemand schelen hoe de band is tussen hij en zijn paard. ik wel, ik zit daar zo mee in en probeer die altijd te verbeteren. NH enz. *zucht* :'(
groetjes
Tlove