Halloooo ;d
Allereerst zal ik de titel verklaren;
Een tijd geleden had ik voorgestelt aan mijn ouders,
of dat Romeo, Lamina & Zaffra niet op de weide bij mijn vriendin Stephanie ( @ bokt OdeSsaA ) konden staan, waar haar pony ook staat. Aangezien die weide dichter is, en ik dus ipv 2x in de week 3 tot 4x kon gaan om te rijden, poetsen, plezier hebben, ..
Dit vonden ze een goed idee, dus we belden met de eigenaar van de weide enzo, en alles was geregeld.
We 'verplaatsten' ze Zondag 3 oktober. Zondag was het goed weer dus deden we dat te voet, of beter gezegt te paard.
De wandeling duurde ongeveer 1u30min.
Een andere vriendin Kyara ( @ bokt kyaraaa ) ging mee zodat zij op Romeo kon, ik op Lamina en een vriend ( Dirk ) van ons op Zaffra.
Op de fotos zie je Kyara met een fietshelm; dit komt omdat haar papa aan het verhuizen was, en ze geen tijd meer hadden om achter haar toque/cap de rijden.
Ook hebben ik en Dirk geen toque/cap op.
dit is op eigen risico! gelieve dus ook geen commentaar op.
Okee genoeg gezeurd hier de fotos
*sorry voor de grote fotos, gewoon f5'en en normaal moeten ze dan verkleint zijn (:*
opzadelen
Romeo & Kyara

voor het vertrek
Lamina & ik let niet op mijn zeer mooie glimlach

van 'inrijden' in de piste heb ik geen foto's
Onderweg
Zaffra & Dirk, Lamina & ik, Romeo & Kyara
Lamina liep wat gestresst

Onderweg
Zaffra & Dirk, Lamina & ik

Foto moment
Zaffra & Dirk
Vind ik zelf een zeer mooie foto

Ik weet van Zaffra haar manen, ze heeft zomerexceem, en het is doorgekomen toen we op reis waren, de mensen die voor haar zorgden wisten niet wat te doen, dus hebben ze het maar gelaten, vandaar haar manen en voorpluk
Druk bezig Lamina rustig te houden
Lamina & ik

Romeo & Kyara

Aankomst
Lamina & Zaffra
[i]met het welverdiende hooi[i]

aankomst

Romeo

Zo; dit was het dan ;D
Laat weten wat je ervan vind

x

) dus ik zal even voor je temmen