Video analyse bij Anki van Grunsven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

freekkk

Video analyse bij Anki van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 13:51

Hoi paarden vrienden ik heb een vraagje aan jullie.
ik doe sinds kort aan paard rijde maar ik kan het nog niet zo goed. ik krijg wel les bij mijn manege maar ik heb van vriendjes gehoord dat je ook les kan krijgen van Anki :D
ik zou dat graag een keer willen doen maar ik durf niet zo goed een filmpje te sturen omdat ik bang voor het commentaar.

heeft iemand hier al ervaring mee en krijg je ook echt goed commentaar of is het zonde van je geld?

kleinvosje

Re: Video analyse bij Anki van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:53

Ehm, ik weet het niet hoor, maar wie gaat het betalen, zo'n les van Anky? Want dat is niet goedkoop. Ik zou gewoon een poosje doorgaan met les rijden op de manege, je bent nog lang niet uitgeleerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:53

Geen ervaring mee maar als beginner lijkt het me sowieso zonde van je geld. Dan kun je net zo goed geholpen worden door iemand die veel minder vraagt voor een les.
Ik betwijfel overigens of Anky zich in laat huren door een beginnende manegeruiter.

freekkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 14:25

Het is geen les. dat dacht ik in het begin ook. ik had op haar site gekeken maar je moet een video insturen van 5 minuten en dan krijg je daar reactie op. het is 27,50 euro maar ik heb geen idee of dat veel is? op de site ziet het er wel leuk uit! :o

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:28

Joh, ik zou eht echt niet doen hoor, je kunt dat geld beter besteden aan extra lessen van je eigen instructeur. Anky doet verder weinig met beginners, sterker nog, volgens mij alleen vanaf de Z of zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:30

freekkk schreef:
Het is geen les. dat dacht ik in het begin ook. ik had op haar site gekeken maar je moet een video insturen van 5 minuten en dan krijg je daar reactie op. het is 27,50 euro maar ik heb geen idee of dat veel is? op de site ziet het er wel leuk uit! :o

:j mooi klusje voor bv stagiaires om zulke mailtjes met videootjes te beantwoorden :j
Voor 27.50 kun je bij mij en vele collega's heerlijke privéles volgen op een goedbeleerd paard. Ik heb zo'n idee dat je daar héél veel meer van opsteekt :))

freekkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 14:39

het filmpje word wel gewoon ingesproken door anki. op de website wel teminste? dat meisje is trouwens alwel veel beter als mij dus die krijgt ook niet zoveel commentaar :o jullie vinden dat ik als beginner gewoon beter eerst bij mijn eigen lessen kan blijven dan een duur filmpje insturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:42

Wat denk je dat Anky een beginner anders te melden heeft dan een gewone (goede) instructeur?
Waar denk je dat je "winst" ligt?
Een gewone instructeur kan je ook dingen meteen anders of opnieuw laten doen, met videoles kan dat niet...

Dergelijke videoanalyse heeft imo alleen zin bij vergevorderde ruiters die tegen een specifiek probleempje aanlopen dat zich goed laat zien op video, maar kan imo nooit goede les vervangen.

Ik denk dat de toegevoegde waarde voor een beginnende manegeruiter 0.0 is.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:45

TAO -> PP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:49

Kheb ooit gehoord dat een uurke Anky 300 euro is. Of dit waar is geen idee. Daarbij waarom zou anky je wel kunnen helpen en een gemiddelde instructeur niet? Ik denk dat het eerder andersom is. Enigste wat Anky voorgeschoteld krijg is een of ander filmpje, terwijl een instructeur naast jou staat en precies kan zien hoe of wat, jou ook meteen tips kan geven en het resultaat van die tips kan zien.
Besteed aan iets beters dan zo'n filmpje.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:46

in iedergeval denk ik wel duur als het zo is,

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:50

Het is voor veel mensen natuurlijk wél een leuk item om in je bezit te hebben, Anky die jouw rijden voorziet van commentaar ;)

Ik moet er niet aan denken, maar ik denk dat veel mensen het best leuk zouden vinden.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:52

Ik zou t nog niet doen. Lekker les nemen en wanneer je wat langer rijdt zo'n filmpje van vijf minuten naar Anky sturen. Een les kost gemiddeld 12 euro ofzo. Dan rij je een uur en heb je les. Daar heb je nu veel meer aan.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:54

Nou ja, als je genoeg betaalt komt Anky wel bij jou lesgeven hoor, al zit je op een ezel.
Ik denk alleen dat je voor 27,50 advies krijgt van een medewerkster, en niet van Anky zelf! Ze zal het wel even snel inspreken of zo.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:55

Sander slaat den spijker op den kop