Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dat lijkt logisch 

ok niet grappig

Das meestal zo

Emmaa_ schreef:xTinkertje niet gelijk zo afkraken hé, helemaal niet nodig
Nou rustig zijn met je been. Ik heb ook altijd op manegepaarden gereden en ik heb liever dat ik een spoortje om doe en het gelijk duidelijk maak dan dat ik 100000x moet schoppen en de hele les in gevecht ben met het paard. En sowieso, als je tegenwoordig je paard zonder sporen aan het lopen kan krijgen wordt dat veel meer op prijs gesteld als wanneer je het met doet
xTinkertje schreef:Emmaa_ schreef:xTinkertje niet gelijk zo afkraken hé, helemaal niet nodig
Nou rustig zijn met je been. Ik heb ook altijd op manegepaarden gereden en ik heb liever dat ik een spoortje om doe en het gelijk duidelijk maak dan dat ik 100000x moet schoppen en de hele les in gevecht ben met het paard. En sowieso, als je tegenwoordig je paard zonder sporen aan het lopen kan krijgen wordt dat veel meer op prijs gesteld als wanneer je het met doet
Snap je dan niet dat ik ook ziek word van al die toppics over sporen waar penny's spoortjs van familie etc hebben gekregen en die maar zomaar om gaan doen
Voor hetzelfde geld heeft ze een hele stille beenhouding. Jij kan daar niet over oordelen dus ik vind iemand afkraken dan ook niet nodig.
En als je er perse mee wilt rijden, vraag dan aub advies aan je instructrice of iemand anders die er verstand van heeft.