zal ik even vertellen wat er vandaag gebeurt is .
Ik had met een vriendin die wat meer ervaring met jonge paarden heeft dan ik even overlegd en zij wou er wel op als die inrij man erbij is dus zo gezegd zo gedaan .
Vanavond moest het dus gebeuren , meneer deed weer precies hetzelfde dus steeds omhoog , schop in zijn buik was hij niet erg van onder de indruk . Mijn vriendin viel er dus steeds weer naast voor ze er uberhaupt op kon . Toen die man even staan in de beugel hij weer steigeren en hij kreeg gelijk een klap voor zijn hoofd ( paard dan ) toen hij erop en nog een paar keer een tik verkocht . Hij is nog een paar keer op en afgestapt en toen mijn vriendin erop . Toen was het ook klaar en liep hij braaf zijn rondjes , maar ik ben dus inderdaad te lief voor hem geweest .Zij gaat hem nu eerst een paar keer rijden om mij ook weer wat vertrouwen te geven . En dan ga ik er voor het weekend weer op . Hopen dat het nu eindelijk goed blijft gaan . Die man zij nog wel het is echt het karakter en je moet hem steeds aanpakken anders flikt hij het zo weer .
Ik zal gelijk even aanpakpillen halen voor mezelf

Ik weet dat veel het er niet mee eens zijn , dat je je paard eens een schop verkoopt . Maar alle andere manieren reageert hij gewoon niet op en het is dus echt een dikke boef.