En mijn merrie staat potdorie natuurlijk nu hengstig.

En er komen ook extra kosten bij omdat het natuurlijk gevangen, dus dierenarts, en verstuurd moet worden, hoeveel extra weet ik niet, daar kan ik morgenmiddag nog even over bellen.
Dus... er is de optie; hopen dat ze vrijdag nog geïnsimineerd kan worden, maar das dus hoogstwaarschijnlijk te laat, en dan maar ik dus extra kosten voor niks.
Dus heb net in overleg maar besloten, dat ik ze zondag maar gewoon naar huis haal, en dus een hengstigheid oversla, en dan over 3/4 weken weer probeer. Mits Star dan weer beter is, (duurde waarschijnlijk 3 weken).
Als Star dan nog niet beter is gaat de hengstenhouder zijn merries waarschijnlijk ook laten insimineren met die andere hengst.
Wat ik ook nog kan doen, is haar de volgende hengstigheid alsnog laten insimineren, dan kan ze gewoon thuis blijven en hoef ik niet helemaal naar Brabant, want daar staat Star dus ter dekking, en ik woon in Noord-Holland.
Pfff wat een ellende...

Gelukkig was één van mijn merries al drachtig, (van Star), maar ik wil die ander gewoon ook drachtig....