verslag Laura in the USA (1/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 19:18

Beste Allemaal
Eindelijk weer eens een mogelijkheid o te mailen. Als je ziet hoe druk het hier is.... Zaterdag heb ik mn 1st session campers in de auto gezet en die zijn allemaal weer thuis nu, gelukkig! Toen hadden we 's avonds een staff diner, dat was me toch geweldig!!! Lekker eten joh, biefstuk en maiskolf en veeel meer en ben en Jerry's ijs.... zoveel als je wilde.. Viel me toch nog mee dat de kok dus blijkbaar echt kon koken Knipoog Heb daarvan genoten. Daarna waren de 'stukjes', wij deden een sketch over de stal, iedereen deed ee grappig stukje en zelfs de directors deden een sketch, heb me kapotgelachen. Ook deden we het spel ' name that farwellite' waarbij de directors een kind/staffmember nadeden en wij moesten raden wie het was. Nou al mijn karikatuurcampers kwamen voorbij natuurlijk Knipoog Erg leuk ik heb me toch gelachen.
Op zondag kwam de volgende lichting weer aan. Helaas, want dat betekende dus een heel weekend werken en om 7 uur op. Iedereen is nu een beetje brak dus van 2 weken non stop werken. Gelukkig zijn de meisjes die ik nu in de cabin heb, erg leuk. Ze kennen elkaar al en hebben al 3 jaar in dezelfde cabin gezeten, ik hoef dus geen ruzies te verwachten. Wel grappig toen ze binnenkwamen, allemaal een eigen ' ladenkastje', een huge camptrunk, een opblaasbare stoel... en die bedden..: Mamma kwam het bed opmaken. Eerst een extra zachte molton, toen een zacht bedovertrek, nog een deken erover en vier hoeslakens..een douchegordijn voor als het mocht regenen.. en dan het commentaar 'jaja we hebben geleerd in de afgelopen 3 jaar... we zijn volleerd campers nou' Nou sorry hoor maar dat noem ik niet camperen Knipoog
De meiden zijn eerg aardig maar wel van die typische tutjes, doen er een uur over om hun gezicht schoon te maken (terwijl ze allemaal babyhuidjes hebben), roepen dat ze te dik zijn en eten nauwelijks... achja, 13 jarigen... Gisteren heb ik de bikini van Dani genaaid.... nou ik voelde me eindelijk echt van nut voor mn campers haha.
Op stal gaat het als altijd... we hebben weer nieuwe ruitertjes dus dat is eerst weer eeuwen vertellen wat ze wel en wat ze niet mogen.. Ik heb alleen voor deze week nou niet zo'n geweldig schema; van de 5 periods heb ik 4 Cougarlessen, dat zijn de kinderen die dus niet kunnen rijden.. zucht. Nouja..
Wel errrrg grappig is dat er meisjes tussenlopen die ongelooflijk overdrijven. Ik had er eenje in mn evaluation die zij dat ze aan haar rengalop aan het werken was, en vervolgens wist ze niet hoe ze moets opstijgen, moest lichtrijden en hoe ze de teugels moest vasthouden. Tuuuuuurlijk Knipoog
Over evaluatie gesproken; ik heb de directors verzocht om een formele evaluatie. Dat is optioneel, omdat niet iedereen dat echt leuk vindt. Ik vind het juist wel nuttig; ik snap wel dat er misschien negatieve dingen zullen worden gezegd maar ach daar kan je toch van leren? Ben dus benieuwd. Evaluation is ook handig onm te kijken of je in aanmerking komt voor je bonus... Je krijgt nl een $150 bonus als je je goed gedraagt en ze vinden dat je het hebt verdient Knipoog Ik zie dus wel... jullie horen het wel.
Verder duurt deze sessie geen 4 maar 3 weken... oops ben ik dus eventjes eerder klaar Knipoog
Ohja de foto's zijn gelukt hoor!!!! Die komen richting ANnadaal als ik de postzegels kan vinden Lachen
Nou ik moet weer gaan, ik sta vandaag in de keuken voor ' dutch day' en moet eerst nog paardenvoeren.
Veel liefs van Laura!!!!