Donderdag begonnen samen met een vriendin in te vlechten, toiletteren enz. Diego vond het heerlijk al dat gefrunnik aan zijn hoofd

Vrijdag vroeg op, had me al weer verslapen dus snel snel naar stal en Diego uit zijn stal gehaald. Wonder boven wonder had hij zijn knotjes redelijk laten zitten en afgezien van een paar strondvlekken was hij redeleijk schoon. In de trailer geladen en op naar Assendelft! Een maal daar aangekomen moesten we Diego laten meten: 1.56m, (balen toch een pony

Diego had een tweede premie, viel mij eigenlijk een beetje tegen aangezien hij op een en tweejarige leeftijd een eerste premie had gehaald. Hij stond opgesteld als vierde, vond ik ook noga tegenvallen, maar later bleek dat die hele opstelling niks te maken had met als hoeveelste je was geeindigd, hij was dan ook derde van de rubriek. Toch best wel netjes dacht ik, de paarden die achter Diego waren geeindigd waren toch ook niet de minste!
Diego weer terug in de tariler, kon hij eindelijk zij hooi opeten en ik heb de uitslagen opgehaald. Hij had behoorlijk goed gescoord op zijn uiterlijk, kon niet beter! Gangen waren iets minder, niet echt verrassend. Iets te weinig schoudervrijheid, wel een goede achterhand. Dus ik was uiteindelijk toch wel errug tevreden en we konden weer lekker naar huis.
Thuis nog even de uitslagen op internet bekeken en ja het klopte echt Diego was derde!
Achteraf bleek het dat er aardig wat bokkers waren, maar die heb ik niet herkend