Zoals de meeste bokkers wel weten(die mij kennen) rijd ik jammer genoeg nog maar heel af en toe op een manege omdat m'n verzorgpony's zijn verhuist

Ik had het al weer een tijdje niet gedaan totdat ik gisteren met de zus van mijn vriend zat te kletsen op msn en ze vertelde dat ze vandaag ging paardrijden met haar buurmeisje en ze vroeg of ik meeging.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en m'n vriend is trouwens ook meegegaan.
Ik zei tegen haar dat het dan wel vroeg in de ochtend moet omdat het 's middags zo heet werd, we konden al om 9.30 terecht.
Ik kreeg als paard Challenge een heel mooi paard met vos als kleur, ze rijd heel fijn en ze liep ook goed aan de teugel.
Met mijn vriend ging het ook wel goed, hij kan het wel niet zo goed maar hij durft heel veel de draf en de galop alleen moet die de besturing soms nog leren

We hadden niet zo heel erg veel last van vliegen of dazen maar een klein beetje.
Als we weer gaan dan vraag ik weer of ik Challenge mag want ze is echt heel fijn en ik kijk al weer uit naar de volgende keer.
Trouwens de manege was eigenlijk dicht maar we mochten toch komen(i like those people

Er zijn jammer genoeg geen foto's gemaakt want de zwager van mijn vriend ging niet mee omdat de grote speeltuin naast de manege gesloten was en daar gaan altijd als wij aan het rijden zijn de kinderen van hun spelen.
Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.
Groetjes, Jacqueline