Ik was met Gomir mee, naar Dijkgatsbos waar dus wat crosshindernisjes staan. Dat hadden ik en Flair ook nog nooit gedaan, dus even wat uitgeprobeert. Flair deed alles braaf, behalve de waterbak, daar kreeg ik haar met geen mogelijkheid doorheen. Zelfs niet achter Ontario van Gomir aan...
Maar goed, dus wat hindernisjes gedaan, en toen kwamen we bij een... Gomir wat was het ook alweer? Die Flair te vroeg sprong, bij de landing verloor ik mijn evenwicht, hing er half naast en was net bezig met er weer opklimmen toen Flair doodleuk stil ging staan en ik dus toch nog viel. Ik viel nogal rottig op mijn rug waardoor de lucht uit mijn longen geperst werd, maar toen ik weer lucht kreeg kon ik er wel weer om lachen

Daarna kwamen we bij een greppeltje waar Gomir Ontario nog nooit over had gekregen. Flair voorop dus, eerst wilde ze niet, toen eerst even kijken en met een noodsprong erover. Ontario wilde nog niet, ik weer terug met Flair en weer voor Ontario, nog niks... Toen heeft de moeder van Gomir die gezellig lopend mee was Ontario vastgepakt en hem meegenomen richting greppel, toen zij sprong sprong Ontario ook zijn eerste greppel! Wat een overwinning!! Vervolgens Ontario nog een paar keer achter Flair het greppeltje laten springen en dat ging goed!
Toen we het rondje hadden gemaak en weer bij een grasveldje uitkwamen kwam er opeens een shet op ons afgerend

Het was een hele ervaring voor mij en Flair, eerste keer bos en eerste keer crosshindernissen. Flair heeft zich super gedragen! En ik heb het prima naar mijn zin gehad ondanks mijn val

Gomir, nogmaals bedankt (heb je je moeder nog bedankt?)