ben zo vreselijk opgewonden voor aankomend weekend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jappeloep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 20:57

aankomend weekend gaat mijn vriendin en haar paard en ik met mijn jappeloepje naar de freestyle cursus van Sonja Braafhart. Sinds vorig jaar ben ik enthousiast geworden van freestyle. We hebben van Sonja al eens les gehad op onze eigen manege.
Je moet je eens voorstellen wat een zenuwpees mijn paardje voor die tijd was. Voor een opvliegend blaadje was ze al bang. Maar nu ik freestyle met haar doe, is de band nog sterker geworden en ze is zo lief geworden. Dat kun je gewoon niet voorstellen.
Nu ga ik zaterdag t/m maandag naar Sonja toe om nog meer te leren. Mens ik wou dat het al zaterdag was. Party!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:37

Dat is toch op Manege de Maesberg in Arnhem? Ik heb ook aanplakbiljetten gezien dat zij zich helemaal hebben toegelegd op free-style en een Emiel Voest steuncentrum zijn geworden.
Ik ben er al minstens 10 jaar niet meer geweest hoor maar als ik het zo lees moet het daar nu wel drastisch verandeerd zijn. Ben je er al eens eerder op stal geweest? En weet je of ze ook nog manegelessen draaien?

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:40

ik ben daar eens wezen kijken naar een clinic van emiel en toen heeft sonja ook een deel gedaan.