04.45 ging ons wekkertje... aangezien we beide niet veel slaap hadden gehad, had ik geen zin om meteen op te staan, maar ja met zo iemand als miranda moest dat toch wel...

toen we daar aankwamen, zag je de paarden echt kijken van huh? zo vroeg al? maar goed... wij de paarden uit het weiland halen, en opgezadeld, zadeltassen mee, nog snel even bij mij aan om snoep, en rijden maar...
het leek ons wel lekker om naar het bos tegaan... dat is voor ons een eindje rijden, maar dat hebben we er wel voor over! onderweg kwamen we nog een jongen tegen die nogal vreemd opkeek dat we zo vroeg al op pad waren (ik dacht zelf "die is laat thuis uit t stappen...) het was ondertussen kwart over 6 denk ik zo... maar goed, daar even een praatje mee gemaakt, en weer verder gehobbeld...
onderweg hebben we niet zo veel beleefd.
eenmaal in het bos aangekomen, hebben we een openplek opgezocht en onze broodjes opgepeuzeld... de paarden hadden ondertussen behoorlijk last van vliegen (vergetne ze in te sprayen

onderweg ook nog een hertje tegen gekomen, was ook wel een leuk gezicht, zo op de vroege morgen...
na nog een bezoekje aan het baasje van de paarden zijn we terug gegaan naar huis... toen we thuis waren was het 11u... een rit van 5u achter de boeg...
ik vond het hartstikke leuk, en ga dit zeker nog vaker doen!