koetsen voor onze bruiloft.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gretoes

koetsen voor onze bruiloft.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 15:26

ik heb een vraag:

Ik ben op zoek naar koetsen die op mijn bruiloft zouden willen rijden,
het gaat om de rit van mijn huis naar het gemeente huis en weer terug, het gemeente huis is
om 12uur.
en de rit er naar toe is ongeveer 20 minuten.
ik heb natuurlijk al wat stallen gemaild voor koetsen, maar vind dit persoonlijk heel erg duur,
(ik snap het echt hoezo het zo prijzig is, maar het is maar voor een kort stukje en niet de hele dag)

in totaal zou het ongeveer 2 uur zijn, dat de koetsen nodig zijn. van ongeveer 11.15 tot 13.15 uur

Misschien een hele rare vraag maar je weet maar nooit.....

mijn vraag is nu eigenlijk, zijn er hier misschien mensen die (tegen vergoeding) zouden willen rijden met hun paard
of pony voor de wagen. (het liefst antiek of autenthieke) op 1 juni 2011 in Bilthoven (bij utrecht)

ik heb al een koets voor het bruidspaar, iemand heeft dit aangeboden,
nu nog voor de dag gasten..... dit zijn ongeveer 48 personen
wie niet waagt wie niet wint.....

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:28

Goh wij als menvereniging doen het gewoon gratis :) leuk uitstapje voor ons en voor de mensen die mee gaan (dit omdat de menners nogal verwend worden tijdens en/of na de rit ;)..alleen we gaan niet helemaal naar utrecht :D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:29

Familie van mij zijn langs een menvereniging in de buurt langs gegaan en hebben het met met veel leden van die vereniging kunnen regelen voor een vergoeding. Misschien voor jullie ook een idee om te proberen?

*zelfde idee als boven buurvouw zie ik net.. :P

gretoes

Re: koetsen voor onze bruiloft.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 16:33

ja dat idee had ik ook, de eigenaar van de pony's waar mee ik men, is lid van een vereniging, maar hij denkt dat het me niet gaat
lukken..... ik hoop het wel natuurlijk, ik wil best de vereniging een goede fooi geven,
maar inderdaad een vereniging in de buurt is ook geen gek idee....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:42

Heb je al geïnformeerd bij Karos Citytours (www.karos.nl)? Het is dan wel in Amsterdam, maar je kunt het allicht proberen. Ik kan je nu al zeggen dat het niet goedkoop zal zijn (vooral niet omdat men naar Utrecht toe moet), maar aan de andere kant: wat vind jij duur? Een koetsbedrijf is een hele onderneming, waar veel, heel veel bij komt kijken. Vooral als je specifieke wensen hebt: chique koets, chique geklede koetsiers/palfreniers, chique tuig, meerdere koetsen en/of omnibus etc. En anders je trouwlocatie verplaatsen, zodat het een stuk(je) goedkoper kan zijn? ;)