Dit pluk ik ZO whopla van internet

hoi ik ben ramona en ik be 12 jaar kan super goed paardrijden ik die z dresuur met mij nichtje zijn pony maar wil nu een eige pony om vanalles meetedoen maar de prijs moet rond de 25 en 50 euro zijn grote chet vind ik ook goed rond de 1,25 en 1,50 cm groot liefs groetjes ramona lees goed door ik hoop dat u mij kunt helpen graag naar 2003
GEZOCHT: Een paard met SPOED
PRIJS: EEN HEEL GOED TEHUIS
Hoi,
Ik zoek een paard rond de 1.45 en hoger.
Er moet nog op kunnen gereden worden b.v springen en dressuur.het paard mag 0 t/m heel erg oud zijn.Dus het mag ook nog een veulen zijn.
Ik kan er niet voor betalen omdat ik niet veel geld heb maar ik kan wel een goed tehuis aan bieden in weesp.
het paard komt dan bij mijn opa te staan en bij mij nichtjes ze pony.
Als ik een paard krijg ga ik wedstrijden rijden.Hopelijk weet iemand iets voor mij of kan mij helpen.
Heel veel liefs Nathalie (13jaar)
en wat moet je hier van denken???
Aangeboden inrijdster voor u paard of pony
Prijs € -
Omschrijving Hoi, ik ben liesbeth en ik kan paarden/pony\'s inrijden. Ik ben 14 jaar en 1.60 lang. Ik rijd gevorderd. Ik wil het gratis doen maar betalen mag ook. Dus heeft u iemand nodig voor het zadelmak maken voor u pony/paard? Mail me dan even
Foto: Geen foto beschikbaar
sorry als er een bokker tussen zit hoor...
en sommige zoeken zelfs met SPOED een verzorgpony!!!!
hey ik ben een enthousiaste verzorgster ik ben in bezit van een ruiterpaspoort en heb 1.5 jaar rijervaring ik rijd op een manege en kan een pony/paard aan de teugel laten lopen, voltes galloperen, wijken en doorzitten enz. ik heb al eerder een verzorgpony gehad en ik ben 12jaar 1.76m en 54kilo ik heb op vurige pony\'s gereden en kan ze meestal aan ik ben ook berijd de stal uit te mesten je pony/paard te longeren e.d. ik zoek een pony/paard liefst omgeving wijchen nijmegen (gelderland dus) ik zoek trouwens met spoed een pony/paard om te verzorgen en te berijden ik hoop dat het met de fiets bereikbaar is of lopens. nou alvast bedankt groetjes genevieve roeffen