Wat een kwal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 08:54

Gisteravond is Barbiano weer de wei ingegaan. Mijn vriend en ik waren naar een verjaardag geweest en kwamen bijna langs de manege dus zijn we even gaan kijken. Hij is niet de baas in de wei maar denkt toch dat de merries van hem zijn. Er lagen aan weerskanten 2 weien waar ook paarden liepen. Pfoeh Barb had het wel druk hoor! Alles in de gaten houden en beschermen. Hij heeft 1 favoriete merrie Harona en daar mag niemand in de buurt komen en van haar niemand bij hem. Toen wij aan kwamen lopen kwamen er net van 1 kant 2 paarden richting de wei van Barb gelopen. Barb er snel naartoe op een drafje oh nee toch maar even omdraaien want er komt een paard naar Harona die snel even wegjagen. Toch weer terug naar die andere 2. Helemaal over de stroomdraad heenhangen en proberen die andere te bijten. Hahaha kreeg hij me toch een opdonder. Nou dan gaat hij toch even heel stoer langs zijn vriendin staan en voorbeentje over de grond heen halen. Oh wacht aan de andere kant gebeurd weer iets en weg was hij weer. Nou die zal wel moe zijn vanochtend van al dat heen en weer geren. Frusty