Voor al diegenen die de teugel nog niet hebben gezien, morgen (zondag) om 15.15 uur op SBS6 een herkansing

Volgens mij wordt het een leuke aflevering want ik ben hele leuke dingen gaan doen.

Allereerst krijg ik met een vierspan men les van IJsbrand Chardon. Dit vond ik erg leerzaam, maar ook ontzettend leuk. Ik had het nog nooit eerder gedaan, dus dat was een hele ervaring. Het idee dat je ongeveer 1600 kilo voor je hebt lopen en dat allemaal vast heb in je linkerhand. En trouwens wat een leuke man is Ijsbrand!!!

Ook heb ik bij de Future guys (trick riders), les gekregen. Je weet wel die jongens en 1 meid die als een idioot door de bak galoperen en ondersteboven binnenste buiten aan de paarden hangen! Pffff daar heb ik aardig wat spierpijn aan over gehouden. Ja ja, ik doe mijn stunts zelf

Op Duindigt hebben we tijdens de grote prijs der lage landen het paard Intact Hornline gevolgd. Dat paard was daar als puplieks trekker. Hij heeft ongeveer 740.000 euro gewonnen. Hij is 11 en wordt met het jaar beter en dat is heel bijzonder voor een draver. Wat een sensatie is dat tijdens een koers. en wat een leuke kant van de paardensport om te ontdekken. Ik was in de afgelopen aflevering bij Intact thuis en mocht daar een paard die de gouden zweep heeft gewonnen rijden (met sulkie uiteraard). Wat een geweldig gevoel is dat wanneer een paard een ritme aan neemt, bijna hypnotiserend! Om zo'n koers van zo dichtbij mee te maken was heel spannend en ook weer erg gezellig.
Dusssss....... Kijken?
Laten jullie weten wat je ervan vond?
Ps. wat heb ik toch een wereldbaan he? Ik mag alle leuke dingen doen