op stal aangekomen bleek symmiebabe nog helemaal schoon (is ze niet geweldig

nou ff poetsen en vlechten. tja nou dat ging niet helemaal geweldig want ze wilde haar hoofd niet stil houden.
een uur voordat we weg moesten zat dat ding er nog niet in. hahah werd behoorlijk nerveus, want ze laat ook nog snel, dus besloten exel maar mee te nemen dan laat symmie makkelijker en aangezien exel van de een op de andere dag besloten heeft dat trailer best okeyzijn mochtze dus mee. met laden sym maar ff uit handen gegeven en ben ik van achter haar rustig wat druk gaan geven en datwerkte prima zestonder zo op, dus weg naar de keuring. we waren precies een uur van te voren aanwezig. Meteen naar john maarsen om hem sym te laten voorbrengen en dan sym van de trailer.
Zewas zo rustig niet eens nat. bandages er af. halster wisselen nog wat poetsen en baby olie en wandelen maar.
Mijn heet hoofd was ineens de koelezelfe. Brak een paard los kwam recht op haar af. zedraaide naar me toe ik deed mijn hand om hoog enzestond still

we hebben d'r nogwat wakker gemaakt, maardat lukte niet best, dus dan maar ff grazen.
In de ring liep ze heel braaf

Tja nou dan kun je het commentaarwel bedenken
Ze vonden het type erg mooi maarze moest wat meer van de grond komen

ja thuisdoet ze dat prima.
Tja toen hadden we dus maar een tweedepremie

Maar die was ik al vergeten toenze heel braaf de trailerweer opging

Ben zo trots op haar. zo braaf had ik echt nooit verwacht.
Erwas erzelfs een die zei: da's zeker een koele/ Haha moest ff lachen.
Goed trailer op dus ff nog wat eten en terug naar huis.
ging ook allemaal prima.
MOET WEL FF KWIJT DAT EXEL ZICH ALS EEN ENGELTJE GEDRAGEN HEEFT

Ze waren thuis ook nog steeds drog. Exel ging direct de wei op, maar sym moest nog ff gewassen worden. D'rstaartdan, wantdaarzat nog gel in.
Bensym in mijn uppie op dewei gaan zetten. ze liep heel braaf bij me. Liet haar los voor het hek deed het hek open en ja hoorshowen

hihi toen een harde hinnek en daar gingze als een speer naarachteren. Wat was ze blij om eindelijk naeen week de wei weer op te mogen.
SYMMIEBABE JE BENT GEWELDIG IK HOU VAN JE.