Ik ben vanacht met een vriendin uitgeweest in Utrecht. Toen we naar de auto liepen luisterde ze haar voicemail af, stond er een berichtje van haar huisgenoot op, dat de rechtsbovenbuurman (flat) z'n huis in de fik had gestoken

We zijn als een gek naar haar huis gescheurd (nieuw persoonlijk record gevestigd op de route Utrecht-Bommel) en ja hoor, de hele flat van de brandstichter was uitgefikt. Die van Shanna was gelukkig ok, stonk alleen erg naar rook natuurlijk. De brandweer was nog aan het nablussen, maar we mochten gelukkig Shanna's flat al in zodat ik mijn tas kon pakken en naar huis kon rijden. Het was namelijk inmiddels al 5 uur en ik had de volgende ochtend om 10:30 al een afspraak en om 12:00 paardrijles. Dus ik probeerde nog even een paar uurtjes slaap te pakken.
Nou dus ik (veel te vroeg

Dit is de eerste keer dat ze de dierenarts er bij is geweest sinds ik haar heb, maar die heeft haar meteen even ontmaagd zeg maar. Een hand in d'r poepert om een mestmonster te nemen (hij voelde meteen de boosdoener zitten: een stroprop), een slang in haar neus om glijmiddel zeg maar in te gieten en een spuit (pijnstiller) En die arme schat liet het allemaal zo braaf over zich heen komen....
Het gaat momenteel goed met haar, maar ze heeft natuurlijk een pijnstiller. Ik hoop dat ze die prop er snel uitpoept want zolang als die er nog inzit, zit ik niet lekker natuurlijk.
Pas op zulke momenten besef je hoeveel je wel niet om je paard geeft, ik zou echt niet zonder mijn meissie kunnen...