Onze geleerden in het ziekehok hebben kennelijk de foto's in tussen de oude kranten gelegd want ze zijn pleitte!!!!!

Ik was heen gegaan met het idee van "Kom maar op, hier ben ik, zeg me wat ik heb en wat we eraan gaan doen" en dan hoor je ff dat de foto's pleitte zijn. Dan voel je al je energie ff weg ebben hoor

Ik had ook een vervangend arts om dat dokter B. op vakantie is.
Dokt.B had wel al de foto's gezien, wat ie erna mee gedaan heeft is een zaak voor Peter R de Vries of 007. Dokter B. heeft wel een beginnend hernia geconstateerd. Zie dat als een fietsband die op knappen staat.
Opereren willen de witte jassen zolang mogenlijk uitstellen wel is het waarschijnlijk mogenlijk een zenuwblokkade te doen(iets wat ik bij mijn paard dus niet wou vorig jaar, toeval?? Felix en ik hebben toch meer gemeen dan ik dacht

Ook had dokter S. vandaag niet genoeg aan een MRI dus moesten er ook nog Rontgenfoto's gemaakt worden.
Inmiddels al een potje staan te janken en dus met roden ogen , onderbroek en sokken aan foto's staan maken

Maar goed, sannie mag nog eens een week wachten op de definitiefe uitslag en de behandeling.
Ben daar dan ook erg blij mee.
Wordt tijd dat al die lui daar zelf eens dit soort dingen meemaken en dan sturen we die clan uit den haag er ook maar eens heen. Die wouden tenslotte ALWEER gaan bezuinigen.
wat een.................