mijn pony is best lui en ik heb wel spoortjes maar dan krijg je zo'n plekken waar de spoor heeft gezeten. heeft iemand misschien tips om mijn pony sneller te laten lopen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hanneke_Inka schreef:ElsB schreef:Les nemen bij een goed instructeur zodat je beter leert rijden. En laat je sporen alsjeblief af totdat je echt goed kunt rijden!
HALLO?! ik kan goed rijden hoor! ik ben opgegroeid tussen de paarden!! en bovendien heb ik les van een instructrice die wk heeft gereden!

Hanneke_Inka schreef:ElsB schreef:Les nemen bij een goed instructeur zodat je beter leert rijden. En laat je sporen alsjeblief af totdat je echt goed kunt rijden!
HALLO?! ik kan goed rijden hoor! ik ben opgegroeid tussen de paarden!! en bovendien heb ik les van een instructrice die wk heeft gereden!
HorsesWoman schreef:Vakantietijd ahoy.
.
.
Sabinee__ schreef:HorsesWoman schreef:Vakantietijd ahoy.
Hahahaha inderdaad . We zijn weer zover jongens.
Ben benieuwd hoe de mensen op het WK reageerden als je geweldige-fantastische instructrice ook met een paard kwam met 2 gaten in zn buik van de sporen.
Gaat dan toch íets niet helemaal goed in je spoorgebruik gok ik .
Frantic schreef:Hanneke_Inka schreef:HALLO?! ik kan goed rijden hoor! ik ben opgegroeid tussen de paarden!! en bovendien heb ik les van een instructrice die wk heeft gereden!
weet je dat zeker Hanneke? Want als dat zo is, dan is je vraag dus overbodig, dan zou je het beter moeten kunnen dan wij en kon je het "probleem"zelf toch oplossen?
Dus niet zo fel reageren, als je iets wil leren van mensen zal je eerst moeten leren luisteren.