Okee tis een beetje laat.. want het was Maandag al gebeurt maargoed moest het toch nog ff kwijt.
Maandags heb ik altijd springles, en afgelopen zondag was er concour geweest daar, dus er stonden allemaal nog hindernissen op het veld en die mochten wij springen.
Nou eerst ff los gesprongen ging allemaal vet goed enzo.. en toen gingen we naar het veld.
Nou ik moest als eerste want dan kon alles nog ff net iets hoger staan als de rest, want die hebben ook kleinere pony's enzo maargoed
er stonden 13 hindernissen, ik begon en het ging allemaal vet goed

door naar hindernis 11 en daar gebeurde het

we kwamen niet goed uit en ik sprong zegmaar voor Pasha uit toen stopte Pasha waardoor ik voorover eraf viel zo hangend op haar hoofd en daardoor verloor Pasha ook haar evenwicht en viel ook BOVEN OP MIJ

Ikke helemaal schreeuwen maar meer omdat ik zag dat er een pony om mij lach dan dat ik pijn had, gelukkig stond pasha snel op en ik had heel erg mazzel gehad want ik had niet erg heel veel pijn.
Ik ben opgestaan, gekeken of Pasha niks had gelukkig niet, maar want stond die lief bij mij

Maar we hadden gelukkig niet en ik heb het hele parcour opnieuw gesprongen en dat ging gelukkig wel goed

Maar dat was me schrikken zeg, brrr... heel eng..
Mjaa. haha doei doeiiiiii